📝 Podrobnosti o nabídce práce
Hledáme posilu do týmu: Zákaznická podpora & Administrativa (AJ nebo NJ)
Synergy Company je dynamicky rostoucí výrobní a logistická společnost, která zajišťuje kompletní servis pro několik značek v rámci holdingu. Do našeho týmu hledáme spolehlivou, komunikativní a pečlivou kolegyni/kolegu, která/ý bude mít zásadní roli v komunikaci se zákazníky a chodu kanceláře.
Náplň práce
- Každodenní komunikace se zákazníky (e-mail, telefon, infolinka)
- Překlad podkladů od zákazníků (AJ/NJ) a předání informací do výroby
- Administrativa spojená s HACCP a ISO (zaučíme)
- Správa zákaznických dotazů, reklamací a objednávek
- Obvolávání zákazníků v případě doplnění adres nebo údajů potřebných k expedici
- Objednávání skladových zásob
- Zajištění hladkého chodu kanceláře
Nabízíme
- Zázemí stabilní společnosti s rychlým růstem
- Možnost podílet se na servisu více moderních značek v rámci holdingu
- Přátelský tým a podporu při zaučení
- Prostor pro vlastní iniciativu i profesní růst
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
Nástupní plat 30 000 Kč
-
Lokalita: Olomouc
-
Mzda: Nástupní plat 30 000 Kč
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je Nástupní plat 30 000 Kč.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Synergy Company s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!