📍 Praha💰 38 000 Kč - 38 000 Kč🏢 Sodexo strategic clients s.r.o.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
  • Jazyky:
    - Angličtina - Aktivní (B2)
  • Nabízená mzda: 38 000 - 38 000 Kč/měsíc

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail:

Co Vás čeká:

" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.

Co by Vám nemělo chybět:

" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.

Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria

  • 📍
    Lokalita: Praha
  • 💰
    Mzda: 38 000 - 38 000 Kč/měsíc
  • ⏱️
    Směnnost: Jednosměnný provoz
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: Sodexo strategic clients s.r.o.
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda?

    Nabízená mzda je 38 000 - 38 000 Kč/měsíc.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma Sodexo strategic clients s.r.o..

    👉 Jaká je směnnost?

    Směnnost: Jednosměnný provoz.

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1636