📝 Podrobnosti o nabídce práce
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (B2)
Nabízená mzda: 38 000 - 38 000 Kč/měsíc
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail:
Co Vás čeká:
" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.
Co by Vám nemělo chybět:
" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria
-
Lokalita: Praha
-
Mzda: 38 000 - 38 000 Kč/měsíc
-
Směnnost: Jednosměnný provoz
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Sodexo strategic clients s.r.o.
- 📍 Kde přesně je práce?Odpovědět na inzerát
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 38 000 - 38 000 Kč/měsíc.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Sodexo strategic clients s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Jednosměnný provoz.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí! -
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět