Vývojář 3D grafiky C++ – engine, simulace, real-time systémy

Chceš pracovat na vývoji pokročilého grafického enginu, kde je prioritou realismus, přesnost a výkon? Vyvíjíme simulační technologie pro mezinárodní klienty – od detailních vizualizací terénů po komplexní animační systémy. Nejde nám o efekty na oko, ale o co nejvěrnější chování v reálném čase. V týmu jsou zkušení vývojáři, kteří chtějí růst dál – a hledáme někoho, od koho se i oni budou moct něco naučit. Pokud tě baví výzvy v oblasti 3D grafiky, optimalizace a hledání elegantních řešení, bude tě to u nás bavit.
Náplň práce:
 * Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
 * Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
 * Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
 * Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
 * Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
 * Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
Požadujeme:
 * Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
 * Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
 * Angličtina na komunikativní úrovni.
 * 
 * Výhodou:
 * Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
 * Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
 * Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
 * Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
 * Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
 * Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
 * Zkušenosti s Vulkan API
 * Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku
Nabízíme:
 * Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
 * 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
 * Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
 * Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
 * Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
 * Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
 * Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Grafik, .NET vývojář, C++ vývojář
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda: 
100 000–162 500 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Vývojář 3D grafiky C++ – engine, simulace, real-time systémy Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 162500 Kč Nabídka přidána: 21. 6. 2025 
Pracovní pozice aktivní 
Práce Vývojář 3D grafiky C++ – engine, simulace, real-time systémy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vývojář 3D grafiky C++ – engine, simulace, real-time systémy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 162500 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..