Výkonná asistentka ředitelky (m/ž)

Brno-město


Zoo Brno a stanice zájmových činností, příspěvková organizace



Jsme organizace, která inspiruje, váží si rozmanitosti přírody a probouzí zájem o ni společně pečovat. Srdcem zoo jsou lidé, kteří se starají o zvířata v naší péči.

Více informací o společnosti naleznete na www.zoobrno.cz.

Hledáme šikovnou a spolehlivou VÝKONNOU SEKRETÁŘKU ředitelky,

která udrží hladký chod každodenní kancelářské agendy

Zoo Brno není jen o exotických zvířatech, ale i o tom, aby administrativní mašinerie šlapala bez zádrhelů. Pokud jsi pečlivá, máš ráda pořádek v papírech i v kalendáři a nebojíš se angličtiny, máme pro tebe místo!

Co budeš mít na starosti?

• Spisovou službu a správu pošty – nic nezapadne, vše dorazí, kam má.

• Pomoc s organizací programu ředitelky - schůzky, cestování, ubytování, kalendář, vyúčtování.

• Komunikaci s archivem, třídění a kompletaci dokumentace, vedení databáze.

• Administraci a evidenci interních dokumentů jako jsou směrnice, příkazy nebo organizační opatření.

• Obsluhu datové schránky.

• Péči o kancelářské zázemí – kuchyňka, zasedačka, kávovar… i to je náš svět.




Nabídka: • Smysluplnou práci v inspirativním prostředí.

• Přátelský kolektiv, co drží spolu.

• Práci na plný úvazek.

• 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna ročně.

• Příspěvek na stravování a penzijní pojištění.

• Pružnou pracovní dobu.

Platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Zaručený základní plat podle prokázané délky odborné praxe od 29 120 Kč do 30 920 Kč, plus osobní ohodnocení po zkušební době.

Termín nástupu: co nejdříve nebo dohodou

Místo práce: U Zoologické zahrady 46, 635 00 Brno

Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis na do 06. 08. 2025. Možná právě ty budeš novou pravou rukou kanceláře ředitelky.

Těšíme se na tebe!




Požadavky: • Pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat věci do konce.

• Příjemnou komunikaci – osobní, telefonickou i písemnou.

• Uživatelskou znalost práce s počítačem (MS Office, běžné administrativní systémy).

• Orientaci v administrativní agendě a základní povědomí o legislativě (např. archivnictví, ochrana osobních údajů) – nebo ochotu se to rychle naučit.

• Znalost angličtiny na úrovni, která ti umožní vyřídit e-mail nebo pomoci s organizací zahraniční návštěvy.

• Diskrétnost a důvěryhodnost při práci s citlivými informacemi.

• Střední vzdělání s maturitní zkouškou





Odpovědět na inzerát
    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Výkonná asistentka ředitelky (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Výkonná asistentka ředitelky (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Výkonná asistentka ředitelky (m/ž) ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1552