Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík

Hodonín


Informace

Máte zkušenosti s B2B zákaznickým servisem a chuť posunout se do role team leadera?

Jsme předním dodavatelem pro automobilový průmysl – rozšiřujeme své aktivity a vytváříme nový tým zákaznického servisu v Čejči, který doposud fungoval centrálně z Francie. Přidejte se k nám a podílejte se na budování nového servisního centra s evropským přesahem.



  • Komunikace se zákazníky z celé EU – zajištění hladkého toku objednávek a informací

  • Správa objednávek, dodacích termínů a interních procesů v ERP systému (M3 – zaučíme)

  • Řešení dotazů zákazníků, kapacitních požadavků a specifických požadavků

  • Spolupráce s výrobou, logistikou i obchodním oddělením

  • Vedení malého týmu (aktuálně 2 lidé, do budoucna 4) a koordinace jeho činnosti

  • Úzká spolupráce s centrálou ve Francii
    Co od vás očekáváme


    • Zkušený specialista ze zákaznického servisu (B2B)

    • Angličtina na pokročilé úrovni (C1) – denní komunikace s vedením ve Francii

    • Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení

    • Ochota cestovat do Francie v rámci zaškolení (několikrát během ZD na několik dní)

      Jaké znalosti se Vám pomůžou rychleji zapojit do práce?



      • Znalost němčiny nebo francouzštiny

      • Praxe s ERP systémy (SAP, M3 aj.)

      • Předchozí zkušenost s vedením menšího týmu
        Co vám nabízíme
        • 5 týdnů dovolené 

        • 2 dní HO v týdnu po zaškolení 

        • Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem 

        • Příspěvek na stravování, závodní stravování 

        • Příspěvek na penzijní připojištění / zivotní pojištění

        • Bonusy, odměny ke mzdě 

        • Vzdělávací kurzy a školení 

        • Mezinárodní know-how a zázemí stabilní firmy

        • Podpora při zaučení – kombinace školení v ČR i ve Francii



        NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

        Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

        • Podrobné informace o nabídce práce
          Firma: Manpower
          Lokalita: Hodonín
          Odvětví práce: Obchod a prodej
          Pracovní pozice: Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík
          Směnnost práce Plný
          Nástup do práce od: IHNED
          Nabízená mzda: neuvedeno
          Nabídka přidána: 1. 8. 2025
          Pracovní pozice aktivní
          Požadavky na kandidáta
          Min. vzdělání Vyučen
        Odpovědět na inzerát
            5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
  • Práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík?

    Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy Manpower.

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík ve městě Hodonín? Pošlete svůj životopis firmě Manpower ještě dnes.
    Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hodonín - Obchod a prodej
    0.1740