Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů

Jihomoravský kraj

Náplň práce

Máte zkušenosti s B2B zákaznickým servisem a chuť posunout se do role team leadera? Jsme předním dodavatelem pro automobilový průmysl – rozšiřujeme své aktivity a vytváříme nový tým zákaznického servisu v Čejči, který doposud fungoval centrálně z Francie. Přidejte se k nám a podílejte se na budování nového servisního centra s evropským přesahem.
  • Komunikace se zákazníky z celé EU – zajištění hladkého toku objednávek a informací
  • Správa objednávek, dodacích termínů a interních procesů v ERP systému (M3 – zaučíme)
  • Řešení dotazů zákazníků, kapacitních požadavků a specifických požadavků
  • Spolupráce s výrobou, logistikou i obchodním oddělením
  • Vedení malého týmu (aktuálně 2 lidé, do budoucna 4) a koordinace jeho činnosti
  • Úzká spolupráce s centrálou ve Francii
  • Požadujeme

  • Zkušený specialista ze zákaznického servisu (B2B)
  • Angličtina na pokročilé úrovni (C1) – denní komunikace s vedením ve Francii
  • Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení
  • Ochota cestovat do Francie v rámci zaškolení (několikrát během ZD na několik dní)
  • Jaké znalosti se Vám pomůžou rychleji zapojit do práce?
  • Znalost němčiny nebo francouzštiny
  • Praxe s ERP systémy (SAP, M3 aj.)
  • Předchozí zkušenost s vedením menšího týmu
  • Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dní HO v týdnu po zaškolení
  • Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
  • Příspěvek na stravování, závodní stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění / zivotní pojištění
  • Bonusy, odměny ke mzdě
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Mezinárodní know-how a zázemí stabilní firmy
  • Podpora při zaučení – kombinace školení v ČR i ve Francii

  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
    Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

    • Podrobné informace o nabídce práce
      Firma: ManpowerGroup s.r.o.
      Lokalita: Jihomoravský kraj
      Pracovní pozice: Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů
      Směnnost práce Plný úvazek
      Nástup do práce od: IHNED
      Nabízená mzda: neuvedeno
      Nabídka přidána: 2. 8. 2025
      Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát
        Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

    Práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů?

    Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy ManpowerGroup s.r.o..

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů ve městě Jihomoravský kraj? Pošlete svůj životopis firmě ManpowerGroup s.r.o. ještě dnes.
    0.1722