Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů
Komunikace se zákazníky z celé EU – zajištění hladkého toku objednávek a informací
Správa objednávek, dodacích termínů a interních procesů v ERP systému (M3 – zaučíme)
Řešení dotazů zákazníků, kapacitních požadavků a specifických požadavků
Spolupráce s výrobou, logistikou i obchodním oddělením
Vedení malého týmu (aktuálně 2 lidé, do budoucna 4) a koordinace jeho činnosti
Úzká spolupráce s centrálou ve Francii
Nabídka: 5 týdnů dovolené
2 dní HO v týdnu po zaškolení
Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
Příspěvek na stravování, závodní stravování
Příspěvek na penzijní připojištění / zivotní pojištění
Bonusy, odměny ke mzdě
Vzdělávací kurzy a školení
Mezinárodní know-how a zázemí stabilní firmy
Podpora při zaučení – kombinace školení v ČR i ve Francii
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Máte zkušenosti s B2B zákaznickým servisem a chuť posunout se do role team leadera?
Jsme předním dodavatelem pro automobilový průmysl – rozšiřujeme své aktivity a vytváříme nový tým zákaznického servisu v Čejči, který doposud fungoval centrálně z Francie. Přidejte se k nám a podílejte se na budování nového servisního centra s evropským přesahem.
Zkušený specialista ze zákaznického servisu (B2B)
Angličtina na pokročilé úrovni (C1) – denní komunikace s vedením ve Francii
Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení
Ochota cestovat do Francie v rámci zaškolení (několikrát během ZD na několik dní)
Jaké znalosti se Vám pomůžou rychleji zapojit do práce?
Znalost němčiny nebo francouzštiny
Praxe s ERP systémy (SAP, M3 aj.)
Předchozí zkušenost s vedením menšího týmu
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Hodonín Pracovní pozice: Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 1. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů?
Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.