Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)
Náplň práce
- Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
- Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
- Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
- Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
- Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání,
- Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
- Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
- Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
- Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 13 a 14. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na stravování
- Lokalita: Ostrava
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Moravskoslezský kraj Pracovní pozice: Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 23. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)?
Práce je nabízena v lokalitě Moravskoslezský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 65 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ) ve městě Moravskoslezský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.