VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01

Žatec

Město Žatec, Městský úřad Žatec, zastoupený tajemnicí, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na DOBU URČITOU VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01

Místo výkonu práce: Městský úřad Žatec

Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v pl. znění): platová třída č. 11

·     platové rozpětí 11. pl. třídy v závislosti na praxi až 38.570 Kč (za 32 let uznatelné praxe)

·     zaručený plat při nástupu minimálně 33.280 Kč

·     předpokládaný nástup:01/2026, případně dohodou

Popis výkonu pracovní pozice:

· komplexní a samostatné zajišťování úkolů v působnosti oddělení sociálně právní ochrany dětí,

· kontrola, metodické vedení a koordinace výkonu sociálně právní ochrany dětí,

·  spolupráce při tvorbě a udržení funkční lokální sítě služeb napříč odbornostmi pro potřeby sociálně právní ochrany dětí,

·  poskytování součinnosti v komunitním plánování sociálních služeb a prorodinných aktivit Města Žatce.

 Nabízíme:

·     pružnou pracovní dobu

·     5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna

·     stravenkové karty, stravenky v hodnotě 165 Kč na den

·     osobní příplatek, pravidelný růst platu, možnost mimořádných odměn

·     stabilizační odměna ve výši 2.500 Kč měsíčně již při nástupu

·     zvláštní příplatek ve výši 2.500 Kč již při nástupu

·     příplatek za vedení ve výši 5.785 Kč již při nástupu

·     vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace

·     služební telefon, služební notebook

·     příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 4.000 Kč každý rok

·     benefitní příspěvek ve výši 6.000 Kč na rok

·     příspěvek na očkování

·     příspěvek na životní nebo penzijní pojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně

·     možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec

·     společenské a kulturní aktivity, stabilní a profesionální zázemí

·     práci v prima kolektivu, kde jsou vaše nápady vítány

·     zaměstnaní, ve kterém můžete měnit svět k lepšímu

Nutné předpoklady pro výkon pozice:

·     vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

·     nutná znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 218/2003 Sb., o soudnictví ve věcech mládeže a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

·     dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft 365, poštovní klient)

·     nutná předchozí praxe v oblasti sociálně právní ochrany dětí v min. rozsahu 2 let,

·     zkušenosti s vedením týmu

·     manažerské a komunikační schopnosti, řídící a organizační dovednosti,

·     vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita,

·     iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a ochota se trvale vzdělávat,

·     řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Ostatní předpoklady pro výkon pozice:

·     zvládání stresové zátěže, empatický přístup a sociální cítění, samostatnost, komunikativnost

·     znalost a využívání klíčových teoretických přístupů a metod sociální práce

·     orientace v systému státní správy a samosprávy a v síti veřejných služeb

Zákonná kritéria pro jmenování vedoucího úředníka

Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

1) splňuje předpoklady podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

·       státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,

·       minimální věk 18 let,

·       způsobilost k právním úkonům, morální a trestná bezúhonnost,

·       znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).

2)   Uchazeči narození před 01.12.1971 doloží čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doloží lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění)

Zákon se nevztahuje na občany, narozené po 1. prosinci 1971. Od těchto občanů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení ani čestné prohlášení.

 Uchazeč

o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:

·     název pracovní pozice

·     jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost

·     místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu

·     číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu

·     datum a podpis

K přihlášce budou připojeny tyto doklady:

·        strukturovaný životopis, včetně uvedení údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se obsahu činností

·       ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, u VŠ diplomu včetně dodatku k diplomu

·       výpis z evidence rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce

·        čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doloží lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění)

·        motivační dopis (v rozsahu 1–3 stran A4)

Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:

Městský úřad Žatec,

Útvar tajemníka úřadu

nám. Svobody 1

438 01 Žatec

obálka musí být označena textem Vedoucí OSPOD 01, nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec nejpozději do 24.11.2025 do 14:00. Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny.

Datum pro osobní pohovory bude stanoven až po otevření obálek.Osobního pohovoru se budou účastnit všichni, kteří podali přihlášku do příslušného výběrového řízení, splnili formální a kvalifikační náležitosti dané výzvou.  O pozvání k osobnímu pohovoru budou informováni zájemci e-mailem a telefonicky po ukončení podání přihlášek.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v jeho průběhu toto výběrové řízení zrušit. V souvislosti s účastí ve výběrovém řízení uchazeč v souladu s ustanovením zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a v návaznosti na příslušné předpisy Evropské unie souhlasí se zpracováním a archivací osobních údajů uvedených v přihlášce a jednotlivých přílohách.

Přihlášky neúspěšných uchazečů bude možné vyzvednout na podatelně města Žatec do18.12.2025 Nevyzvednuté přihlášky včetně příloh budou po tomto datu skartovány.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Město Žatec
    Lokalita: Žatec
    Pracovní pozice: VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33 280 Kč
    Nabídka přidána: 10. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Vysokoškolské
    Pracovně právní vztah Plný
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01?

Práce je nabízena v lokalitě Žatec.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33 280 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Žatec.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY 01 ve městě Žatec? Pošlete svůj životopis firmě Město Žatec ještě dnes.
0.1150