📝 Podrobnosti o nabídce práce
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/77
SMOL/550902/2025/OKTA/PER/Dvo
Funkce:
vedoucí oddělení
Druh práce:
vedoucí oddělení mzdového zařazený/á v odboru kancelář tajemníka
Místo výkonu:
území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
11. platová třída (33.280 – 38.570,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3); příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Předpokládaný nástup:
1.1.2026
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Obor:
- ekonomika a veřejná správa
Praxe:
- praxe ve veřejné správě minimálně 5 let
- praxe v oboru minimálně 5 let
Jiné požadavky:
- organizační, řídící a koncepční schopnosti
- znalost mzdové a pracovněprávní legislativy, daňových zákonů a zákonů o sociálním a zdravotním pojištění a další související problematiky
- zkušenosti s používáním mzdových informačních systémů
- znalost elektronických docházkových systémů výhodou
- adaptabilita a analytické schopnosti
- dobré komunikační schopnosti
- pečlivost, zodpovědnost a schopnost pracovat pod tlakem
- velmi dobrá znalost práce na PC Microsoft Office (Excel, Word)
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- řízení a koordinace práce mzdového oddělení
- zajištění včasného a správného zpracování mezd pro všechny zaměstnance
- komplexní výkon mzdové agendy týkající se dohod konaných mimo pracovní poměr
- komplexní výkon mzdové agendy týkající se odměn členů Zastupitelstva města Olomouce, členů výborů Zastupitelstva města Olomouce a komisí Rady města Olomouce
- kontrola mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
- sledování změn v pracovněprávních a daňových předpisech a jejich implementace
- komunikace se státními institucemi (např. OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ) a zajištění správného odvádění odvodů
- poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti odměňování
- správa benefitů dle vnitřních předpisů organizace
- ve spolupráci s oddělením personálním zejména: agenda plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením, pracovněprávní služby, konzultace a poradenství v rámci úřadu, tvorba a aktualizace interních norem týkajících se oblasti odměňování
Co Vám můžeme nabídnout:
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
- 3 dny volna dobrovolnictví za mimořádných situací (povodně aj.)
- 2 dny volna na reprezentační akce
- příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- zaškolení zkušeným mentorem
- pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
- služební mobilní telefon/SIM karta
- benefitní programy mobilních operátorů
- Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
- příspěvek na některé formy penzijního spoření
- řadu dalších benefitních programů magistrátu
- interní jazykové kurzy
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice a číslo VŘ
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky:
16. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální
Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (*********@**********)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- úředník může být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, jehož je zaměstnancem,
- úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).
datum vyvěšení: 26. 11. 2025
datum sejmutí: 17. 12. 2025
-
Mzda: 33-39 Kč
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 33-39 Kč.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Statutární město Olomouc.
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.