VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KOMISÍ MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ A DETAŠOVANÝCH PRACOVIŠŤ

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/39



SMOL/307301/2025/OKTA/PER/Dvo

 

Funkce:

vedoucí oddělení

Druh práce:

vedoucí oddělení komisí městských částí a detašovaných pracovišť zařazený/á v odboru kultury a cestovního ruchu

Místo výkonu:

území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Platová třída:

11. platová třída (33.280 – 38.570,- Kč)  

dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3); příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Pracovní poměr:

doba neurčitá

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971


Požadovaná kvalifikace:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu


Praxe:

  • praxe minimálně 5 let ve veřejné správě
  • praxe v oblasti vedení lidí výhodou


Jiné požadavky:

  • znalost práce na PC (Word, Excel)
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • adaptabilita
  • analytické schopnosti
  • samostatnost
  • flexibilita
  • schopnost jednat s lidmi
  • řidičský průkaz skupiny B
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
  • znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou
  • dobrá znalost organizační struktury MMOL


Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • vede evidenci členů KMČ a odborných komisí
  • pro potřeby tisku a veřejnosti registruje termíny jednání KMČ
  • zajišťuje a pravidelně kontroluje činnost detašovaných pracovišť
  • dvakrát ročně organizuje pracovní setkání předsedů KMČ
  • zajišťuje hospodaření KMČ s přiděleným rozpočtem vč. rozpočtu na estetizaci veřejných prostranství  v městských částech
  • administruje předávání požadavků KMČ vůči SMOL a sleduje jejich plnění
  • koordinuje práci předsedů KMČ


Co Vám můžeme nabídnout:

  • jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
  • možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
  • pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
  • zaškolení zkušeným mentorem
  • služební mobilní telefon/SIM karta
  • benefitní program mobilních operátorů
  • Multibenefitkarta Pluxee  (stravování a volnočasové aktivity)
  • příspěvek na některé formy penzijního spoření
  • možnost jednorázové sociální výpomoci
  • bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace
  • finanční dary
  • možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
  • řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
  • interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)


Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:

(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice a číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče


K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971


Lhůta pro podání přihlášky:

8. 9. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůtypozději zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (*********@**********)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)


*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu  nebo na oddělení personálním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

 

Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:


  1. úředník může být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, jehož je zaměstnancem
  2. úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).


 

 

datum vyvěšení:               24. 06. 2025

datum sejmutí:                 09. 09. 2025

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Statutární město Olomouc
    Lokalita:
    Pracovní pozice: VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KOMISÍ MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ A DETAŠOVANÝCH PRACOVIŠŤ
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33-39 Kč
    Nabídka přidána: 24. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KOMISÍ MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ A DETAŠOVANÝCH PRACOVIŠŤ: Často kladené otázky

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33-39 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KOMISÍ MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ A DETAŠOVANÝCH PRACOVIŠŤ ve městě ? Pošlete svůj životopis firmě Statutární město Olomouc ještě dnes.
0.1545