Vedoucí oddělení dopravně správních agend na odboru dopravy
Městský úřad Rakovník – tajemník MěÚ vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí oddělení dopravně správních agend na odboru dopravy, místo výkonu práce – Rakovník, pracovní poměr na dobu neurčitou,týdenní pracovní doba 40 hod. týdně
Pracovní náplň:
Výkon kompetencí vyplývajících z funkce vedoucího oddělení dopravně správních agend k podřízeným zaměstnancům vykonávajícím působnost tohoto oddělení dle organizační struktury MěÚ Rakovník, vedení a kontrola řízení o přestupcích v silničním provozu, výkon povinností vedoucího oddělení dle organizačního řádu MěÚ Rakovník, komplexní zajištění výkonu státní správy dle zvláštních právních předpisů na úseku dopravy, zejména dle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona o provozu na pozemních komunikacích, zákona o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla, zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákona o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel, zákona o pozemních komunikacích, zákona o silniční dopravě, správního řádu, zákona o kontrole.
Platové podmínky:
dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, platová třída platová třída 11 (základní plat v rozmezí 26 680 Kč – 38 570 Kč v závislosti na délce započitatelné praxe, příplatek za vedení ve výši 6 000 Kč + osobní příplatek po zapracování).
Předpoklady:
- státní občanství ČR, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. cizí státní občan s trvalým pobytem;
- minimální věk 18 let;
- plná způsobilost k právním úkonům;
- bezúhonnost;
- ovládání českého jazyka.
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu;
- schopnost týmové práce a řízení pracovního kolektivu;
- schopnost samostatného rozhodování;
- znalost práce na PC;
- flexibilita a spolehlivost;
Výhodou:
- vzdělání zaměřené na oblast veřejné správy nebo právnického směru,
- praxe při výkonu veřejné správy,
- zkušenosti s řízením kolektivu,
- zvláštní odborná způsobilost (obecná a zvláštní část – pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a správních řízeních souvisejících), případně splnění podmínek pro výkon obsazované funkce dle zák. č. 250/2016 Sb.;
- znalost systému „VITA“ (evidence přestupků);
- znalost systému spisové služby „VERA“;
- osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků;
- znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, vše v platném znění);
- řidičský průkaz skupiny B a ochota řídit služební vozidlo.
Součástí výběrového řízení bude ověření obecných a základních znalostí výše uvedených právních předpisů.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří a další benefity;
- možnost trvalého vzdělávání, podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy).
Náležitosti přihlášky:
- Jméno, příjmení a titul zájemce
- Datum a místo narození
- Státní příslušnost
- Místo trvalého pobytu
- Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení pobytu (v případě cizího státního příslušníka)
- Datum a podpis
K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující splnění výše uvedených požadavků.
Veškeré náležitosti přihlášky a doložení příloh jsou podmínkou pro zařazení do výběrového řízení, které proběhne po uplynutí termínu k podání přihlášek.
Předpokládaný termín nástupu do zaměstnání je srpen 2025.
Písemné přihlášky zasílejte v termínu do 19. 6. 2025, 12.00 hod. na adresu:
Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník
popř. je možno přihlášku podat osobně do podatelny MěÚ na výše uvedené adrese,
obálku s přihláškou označte vlevo dole heslem “VŘ – vedoucí odd. DSA”.
Na přihlášky v obálkách doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky dle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Kontakt: Ing. Renáta Kameníková, telefon: , e-mail: ***********@*********
Dle předpokladu proběhne pohovor v týdnu od 23. 6. do 27. 6. 2025, den, čas a místo bude upřesněno bezprostředně po uzávěrce přihlášek formou pozvánky.
Vyhrazuje se právo výběrové řízení zrušit.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Město Rakovník Lokalita: Rakovník Pracovní pozice: Vedoucí oddělení dopravně správních agend na odboru dopravy Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 26680-38570 Kč Nabídka přidána: 4. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí oddělení dopravně správních agend na odboru dopravy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení dopravně správních agend na odboru dopravy?
Práce je nabízena v lokalitě Rakovník.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 26680-38570 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Rakovník.