Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


CO BUDETE DĚLAT 
Jako Department Manager budete vedoucím pracovníkem, který podporuje a povzbuzuje celý svůj tým. Podporou inkluzivní kultury, která podporuje spolupráci a podnikatelského ducha, vytvoříte prostředí, ve kterém se bude dařit všem. Budete-li jednat v souladu s našimi hodnotami, přispějete k vlastnímu úspěchu i k úspěchu celé společnosti. 

 

Budete: 

  • Vést svůj tým tak, aby poskytoval zákazníkům vynikající zážitky, zajišťoval vynikající provozní a vizuální standardy a zároveň aktivně propagoval a prodával naše produkty. 

  • Přebírat odpovědnost za silné stránky své prodejny a oddělení, analyzovat prodejní výsledky, identifikovat obchodní příležitosti, stanovovat cíle a vytvářet plány pro optimalizaci výsledků, zisku a úrovně zásob. 

  • Řídit týmové plánování, rozvrhování a zajišťovat bezproblémové otevírací a zavírací rutiny. 

  • Nabírat, zapracovávat a rozvíjet svůj tým a zároveň podporovat inkluzivní a spolupracující kulturu, která podporuje růst a inovace. 

  • Udržovat si přehled o módních trendech, preferencích zákazníků a konkurenci, abyste si udrželi konkurenční výhodu. 

  • Pozitivně reprezentovat sebe a značku při všech interakcích se zákazníky.​ 

S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT​ 

Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny. 

​ 

KDO JSTE 

Hledáme lidi s... 

  • Zkušenostmi s řízením a provozem maloobchodu. 

  • Odbornými znalostmi v oblasti plánování, analýzy a sledování prodeje s využitím nástrojů a reportingu zaměřených na zákazníka. 

 

A lidi, kteří jsou... 

  • Silní a sebevědomí lídři, kteří inspirují, vedou a rozvíjejí své týmy a zároveň jsou příkladem firemních hodnot a kultury. 

  • Vynikající  v dynamickém prostředí, kde se spolupracuje a kde se zaměřují na řešení. 

  • Motivovaní vytvářet skvělé zážitky pro zákazníky a zároveň propagovat a prodávat naše produkty. 

  • Mají velký zájem o módní trendy, komerci a poznatky o konkurenci, které jim pomáhají řídit prodej. 

  • Efektivně komunikující, kreativní a zvídaví. 

  • Flexibilní, analytičtí a orientovaní na úspěch, se schopností řídit statistiky a pracovat s čísly. 

​ 

KDO JSME​ 

H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí. 

​ 

Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti. 

​ 

PROČ SE K NÁM PŘIDAT 
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě. 

  • 25% slevu pro zaměstnance na všechny naše značky skupiny H&M, a to jak v prodejnách, tak online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories a ARKET). 

  • Motivační program H&M - HIP. Více informací o programu se dozvíte  zde.​ 

  • Stravenkový paušál 90 CZK za odpracovanou směnu (při odpracování 21 dnů je to 1890 CZK) 

  • Multisport karta 

  • Odměna za doporučení kolegy až do 7000 CZK 

  • 21 dní dovolené 

  • Relaxing days až 4 dny 

  • Jubilejní dny volna až 3 dny 

  • Rozsáhlý školící program 

  • Možnost obratové prémie 

 

 

PŘIDEJTE SE K NÁM 

Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme. 

Jedná se o stálou pozici na plný úvazek se sídlem v Praze. 
Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 31.7.2025. 

 

Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde. 

​ 

​ *Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis. 



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 11. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. ještě dnes.
0.1630