Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha

Jako Vedoucí oddělení/ Department Manager budete vedoucím pracovníkem, který podporuje a povzbuzuje celý svůj tým. Podporou inkluzivní kultury, která podporuje spolupráci a podnikatelského ducha, vytvoříte prostředí, ve kterém se bude dařit všem. Budete-li jednat v souladu s našimi hodnotami, přispějete k vlastnímu úspěchu i k úspěchu celé společnosti.
Budete:
Vést svůj tým tak, aby poskytoval zákazníkům vynikající zážitky, zajišťoval vynikající provozní a vizuální standardy a zároveň aktivně propagoval a prodával naše produkty.
Přebírat odpovědnost za silné stránky své prodejny a oddělení, analyzovat prodejní výsledky, identifikovat obchodní příležitosti, stanovovat cíle a vytvářet plány pro optimalizaci výsledků, zisku a úrovně zásob.
Řídit týmové plánování, rozvrhování a zajišťovat bezproblémové otevírací a zavírací rutiny.
Nabírat, zapracovávat a rozvíjet svůj tým a zároveň podporovat inkluzivní a spolupracující kulturu, která podporuje růst a inovace.
Udržovat si přehled o módních trendech, preferencích zákazníků a konkurenci, abyste si udrželi konkurenční výhodu.
Pozitivně reprezentovat sebe a značku při všech interakcích se zákazníky.
S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT
Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny.
KDO JSTE
Hledáme lidi s...
Zkušenostmi s řízením a provozem maloobchodu.
Odbornými znalostmi v oblasti plánování, analýzy a sledování prodeje s využitím nástrojů a reportingu zaměřených na zákazníka.
A lidi, kteří jsou...
Silní a sebevědomí lídři – inspirují své týmy, vedou je s respektem a jsou živoucím příkladem našich firemních hodnot a kultury.
Výborní v dynamickém prostředí – umí spolupracovat, rychle reagovat a zaměřují se na hledání řešení.
Motivovaní vytvářet skvělé zákaznické zážitky – s nadšením propagují a prodávají naše produkty.
Zajímají se o módu, komerci a konkurenci – sledují trendy a umí je využít k řízení prodeje.
Efektivní komunikátoři, kreativní a zvídaví – nebojí se přicházet s novými nápady a sdílet je s týmem.
Flexibilní, analyticky smýšlející a orientovaní na výsledky – umí pracovat s čísly a statistikami.
Otevření odpoledním směnám (do 21:30) a víkendové práci – protože vědí, že týmová práce nezná časové hranice.
KDO JSME
H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí.
Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti.
PROČ SE K NÁM PŘIDAT
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě.
25% sleva na všechny značky skupiny H&M – nakupujte výhodně v prodejnách i online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET).
Motivační program H&M HIP – Více informací najdete zde..
Stravenkový paušál 90 CZK za každou odpracovanou směnu – při plném měsíčním úvazku až 1890 CZK navíc.
Multisport karta – udržujte se fit s přístupem do stovek sportovišť po celé ČR.
Odměna za doporučení nového kolegy až 7000 CZK – pomozte nám najít nové talenty a buďte za to odměněni.
21 dní dovolené + až 4 Relaxing Days navíc – čas na odpočinek je u nás prioritou.
Jubilejní dny volna až 3 dny – oslavte pracovní výročí s volnem navíc.
Rozsáhlý školící program – investujeme do vašeho rozvoje od prvního dne.
Možnost obratové prémie – vaše úsilí se u nás vyplácí.
Skvělé příležitosti pro kariérní růst – podpoříme vás na každém kroku vaší profesní cesty.
PŘIDEJTE SE K NÁM
Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme.
Jedná se o stálou pozici na plný úvazek (38,75hod týdně, 5 pracovních dní po 7,75hod) se sídlem v Praze.
Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 31.8.2025 Vzhledem k zásadám ochrany osobních údajů přijímáme žádosti pouze prostřednictvím kariérní stránky.
Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde.
*Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis.
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o..