VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY A PROVOZU
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/30
SMOL/206333/2025/OKTA/PER/Dvo
Funkce:
vedoucí odboru
Druh práce:
vedoucí odboru vnitřní správy a provozu Magistrátu města Olomouce
Místo výkonu:
území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
12. platová třída (33.280 – 41.520,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3); příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického směru
Praxe:
- ve veřejné správě minimálně 10 let
- v řídící činnosti minimálně 5 let
- v oblasti krizového řízení výhodou
Jiné požadavky:
- velmi dobré organizační a řídící schopnosti
- schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
- vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů
- adaptabilita a analytické schopnosti
- všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy majetkové správy a provozu úřadů
- znalost problematiky BOZP a PO
- velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
- smysl pro týmovou práci
- znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word)
- schopnost jednat s lidmi
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- řízení a koordinace odboru vnitřní správy a provozu
- zodpovědnost za provoz budov magistrátu a jejich údržbu
- správa a evidence majetku města ve svěřené oblasti
- organizace spisové služby a archivnictví
- řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
- plánování a správa rozpočtu odboru
- zajištění bezpečnostních a krizových opatření v objektech magistrátu
- koordinace nákupu kancelářských a provozních potřeb
- spolupráce s dalšími odbory magistrátu, státní správou a samosprávou
- příprava podkladů pro rozhodování vedení města
- uzavírání příslušných smluv v gesci odboru
- kontrola dodržování legislativy v oblasti provozu úřadu
- vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců
Co Vám můžeme nabídnout:
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
- příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- pružnou pracovní dobu
- zaškolení zkušeným mentorem
- služební mobilní telefon/SIM karta
- benefitní program mobilních operátorů
- Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
- příspěvek na některé formy penzijního spoření
- finanční dary
- možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
- řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
- interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- název pozice a číslo výběrového řízení
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky:
6. 6. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální
Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (*********@**********)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- úředník nesmí být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost; to neplatí, pokud do takového orgánu byl vyslán územním samosprávným celkem, jehož je zaměstnancem,
- úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).
datum vyvěšení: 6. 5. 2025
datum sejmutí: 9. 6. 2025
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vysokoškolské
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Statutární město Olomouc Lokalita: Pracovní pozice: VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY A PROVOZU Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33-42 Kč Nabídka přidána: 6. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY A PROVOZU: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33-42 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.