vedoucí Odboru majetku města

Nové Město nad Metují


Informace
Co bude náplní Vaší práce:

- řízení a koordinace činnosti Oddělení rozvoje města, Oddělení správy nemovitostí a Oddělení majetkoprávního

-zajišťování a koordinace výkonu činnosti Odboru majetku města v rámci samostatné působnosti obce na základě rozhodnutí orgánů města

-odpovědnost za realizaci veřejných zakázek souvisejících se schválenými investičními akcemi, za přípravu podkladů do rady města a zastupitelstva města v působnosti OMM, za správné nakládání s bytovým i nebytovými prostorami v majetku města a za správnost vyhotovení smluv týkajících se nemovitostí v majetku města
Co od vás očekáváme
Co od Vás očekáváme:

- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů

- zkušenost s vedením, řízením, motivací kolektivu a schopnost týmové práce

-zkušenost s projektovým řízením staveb a harmonogramy

- autorizace ve stavebnictví výhodou

-vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi

- dobrou znalost práce na PC, především v MS Office

- orientace v rozpočtových programech výhodou

- znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat

- řidičský průkaz sk. B

- orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích.

Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.:

- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (technické obory se zaměřením na stavebnictví s přesahem do managementu staveb a právní obory výhodou)

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC:

- státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR

- nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka

- bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům
Co vám nabízíme
Co nabízíme:

- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy

- podpora profesního i osobního rozvoje

- po zkušební době osobní ohodnocení

- mimořádné odměny

- příspěvek na penzijní připojištění nebo

životní pojištění

- 3 dny zdravotního volna

- 5 týdnů dovolené

- příspěvek na stravování

- služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif

- kurzy angličtiny

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Město Nové Město nad Metují
    Lokalita: Nové Město nad Metují
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: vedoucí Odboru majetku města
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33 280 - 41 520 Kč
    Nabídka přidána: 20. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Vysokoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
ÚKLID MĚSTA A SPORTOVIŠŤ
- Třebechovice pod Orebem - Technické služby Třebechovice pod Orebem
Další nabídky práce >>>

Práce Vedoucí Odboru majetku města: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Odboru majetku města?

Práce je nabízena v lokalitě Nové Město nad Metují.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33 280 - 41 520 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Nové Město nad Metují.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici vedoucí Odboru majetku města ve městě Nové Město nad Metují? Pošlete svůj životopis firmě Město Nové Město nad Metují ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Nové Město nad Metují - Administrativa
0.1140