Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic

Pardubice

Charakteristika vykonávané činnosti: – manažerské vedení pracovního týmu, který zajišťuje informační, organizační a případně další podporu pro činnost primátora města, jeho náměstků, zastupitelstva města, rady města a magistrátu města – odpovědnost za komunikaci města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty, včetně sociálních sítí – zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech – dílčí spolupráce na úkolech magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města

The post Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic appeared first on Pracestat.cz.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Magistrát města Pardubic
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 11. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    29 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Magistrát města Pardubic.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě Magistrát města Pardubic ještě dnes.
0.1236