Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic
Charakteristika vykonávané činnosti: – manažerské vedení pracovního týmu, který zajišťuje informační, organizační a případně další podporu pro činnost primátora města, jeho náměstků, zastupitelstva města, rady města a magistrátu města – odpovědnost za komunikaci města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty, včetně sociálních sítí – zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech – dílčí spolupráce na úkolech magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města
The post Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic appeared first on Pracestat.cz.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Magistrát města Pardubic Lokalita: Pardubice Pracovní pozice: Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Magistrát města Pardubic.