Úředník - referent správy bytového a nebytového fondu, hospodaření s majetkem a odpadového hospodářství

Karviná, Doubrava
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc (5 týdnů dovolené + 3 dny indispozičního volna)
    - Jiné výhody (stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, sport a kult.)
  • Nabízená mzda: 24 790 - 35 770 Kč/měsíc

Charakteristika vykonávané práce:
-příprava investic menšího rozsahu a zajištění údržby a oprav bytového a nebytového fondu včetně provozu kotelen,
-komplexní zajišťování správy majetku obce, tj. jeho nabývání, pronájmu, prodeje a dalších forem disponování s tímto majetkem,
-vedení evidence majetku obce včetně inventarizace,
-vedení agendy BOZP a PO,
-vedení agendy odpadového hospodářství,
-výkon funkce veřejného opatrovníka.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

-minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru s technickým, veřejnosprávním nebo ekonomickým zaměřením,
-praxe ve veřejné správě nebo v oblasti správy bytového a nebytového fondu nebo odpadového hospodářství výhodou,
-výborné komunikační a organizační schopnosti,
-pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce,
-uživatelská znalost práce na PC,
-řidičské oprávnění skupiny "B".

Platové zařazení odpovídající druhu práce:
10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
-označení výběrového řízení,
-jméno, příjmení, titul,
-datum a místo narození,
-státní příslušnost,
-místo trvalého pobytu,
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
-telefonní spojení, e-mail,
-datum a podpis uchazeče.

K přihlášce uchazeč připojí:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky nahradit prostou kopií).

Originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání uchazeč předloží územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Lhůta a způsob pro podání přihlášek: do 20. října 2025, poštou na adresu:
Obecní úřad Doubrava, č.p. 599, 735 33 Doubrava
nebo osobně na podatelně úřadu. Elektronicky prostřednictvím datové schránky (ID DS: n9hbens) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny Obecného úřadu Doubrava (). E-mailem lze podat přihlášku pouze v případě, je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem.

Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny.
Zalepenou obálku označte textem:
NEOTVÍRAT
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT SPRÁVY BYTOVÉHO A NEBYTOVÉHO FONDU, HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM A ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ".

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených zájemců.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Mapa umístění pracoviště:
  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Obec Doubrava
    Lokalita: Doubrava
    Pracovní pozice: Úředník - referent správy bytového a nebytového fondu, hospodaření s majetkem a odpadového hospodářství
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 24 790 - 35 770 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 8. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    79 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Úředník - referent správy bytového a nebytového fondu, hospodaření s majetkem a odpadového hospodářství: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník - referent správy bytového a nebytového fondu, hospodaření s majetkem a odpadového hospodářství?

Práce je nabízena v lokalitě Doubrava.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24 790 - 35 770 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Obec Doubrava.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Úředník - referent správy bytového a nebytového fondu, hospodaření s majetkem a odpadového hospodářství ve městě Doubrava? Pošlete svůj životopis firmě Obec Doubrava ještě dnes.
0.1176