Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí

Bruntál
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 11.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanemstátu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.

Další požadavky:
o ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně: ? vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon , o uživatelská znalost práce na PC,
o samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresům,
o odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou,
o orientace v systému sociálních služeb, v systému pomoci v hmotné nouzi, státní sociální podpory a dávek pro osoby se zdravotním postižením výhodou,
o orientace ve specifikách cílových skupin klientů sociální práce výhodou,
o řidičský průkaz sk. B výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Sociální práce zaměřená na změnu klienta a na změnu sociálního prostředí, vedení správního řízení,
činnost koordinátora prevence kriminality a koordinátora prevence závislostního chování, včetně zpracování
žádostí o dotace v těchto oblastech.
??
Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: + 111
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu,
o 5 týdnů dovolené,
o 5 dnů sick days,
o a další benefity.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o státní příslušnost uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není
občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského
hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
o datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností,
o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující
bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát
nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit
čestným prohlášením o bezúhonnosti,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 15.08.2025 na:
? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál
? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k
? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL

Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Mapa umístění pracoviště:
  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Město Bruntál
    Lokalita: Bruntál
    Pracovní pozice: Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 26. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí?

Práce je nabízena v lokalitě Bruntál.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Bruntál.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí ve městě Bruntál? Pošlete svůj životopis firmě Město Bruntál ještě dnes.
0.1520