Úředník/ce – Pokladní finanční odbor Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2606

Brno
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Tajemník Úřadu městské části Brno-Kohoutovice vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, (dále jen zákon) výběrové řízení na obsazení pracovní pozice pokladní.

Místo výkonu práce: Úřad městské části Brno-Kohoutovice Bašného 36, 623 00 Brno

Náplň práce:

* komplexní zajišťování agendy pokladny ÚMČ
* zajišťování styku s bankou
* správa místních poplatků
* vedení agendy rybářských lístků
* vedení knihy odeslaných faktur (KOF), vystavování faktur, provádění kontroly věcné správnosti faktur
* zajištění archivní a skartační činnosti finančního odboru

Co od Vás očekáváme:

* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* znalost práce na PC, znalost prostředí GINIS vítána
* zkouška odborné způsobilosti vítána, nutnost doplnění do 18 měsíců ode dne nástupu
* praxe ve veřejné správě vítána

Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):
* název výběrového řízení
* jméno, příjmení, titul uchazeče
* datum a místo narození
* státní příslušnost
* místo trvalého pobytu
* číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
* datum a podpis
* tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče

K přihlášce připojit:
* profesní (strukturovaný) životopis
* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání  
* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)

Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin

Co Vám můžeme nabídnout:

* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)
* 5 týdnů dovolené
* 4 dny indispozičního volna (sick days)
* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)
 

Základní informace:

* pracovní poměr na dobu neurčitou
* plný úvazek – 40hod./týden
* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny

* předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody

 

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Úředník/ce – Pokladní finanční odbor Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2606
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 10. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Úředník/ce – Pokladní finanční odbor Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2606: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník/ce – Pokladní finanční odbor Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2606?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Úředník/ce – Pokladní finanční odbor Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2606 ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Jobs Contact Personal, s.r.o. ještě dnes.
0.1833