Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení

Cheb
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Jízdní výhody (příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
    - Dovolená navíc (pět týdnů dovolené)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC (dobrá uživatelská znalost práce s PC)
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B (aktivní řidič/ka)
  • Nabízená mzda: 26 000 - 36 000 Kč/měsíc

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozice úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví.

Pracovní poměr na dobu neurčitou - 1 místo.

Druh práce: úředník/úřednice - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: leden 2026
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona č. 175/2025 Sb., o poskytování některých opatření v podpoře bydlení (zákon o podpoře bydlení)
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 151/2025 Sb., o dávce státní sociální pomoci
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.

Výhodou:
- praxe v sociální oblasti
- praxe v oblasti bytového hospodářství.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněnou přihlášku do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Lhůta pro podání přihlášek: do 03.11.2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SvZ Mgr. Tomáše Votavy, tel. , e-mail: nebo u zástupkyně vedoucího odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. , e-mail: .

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 05.11.2025 v budově Městského úřadu - 26. dubna 4, Cheb, v kanceláři č. 58, II. patro. Přesný čas bude telefonicky upřesněn.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Město Cheb
    Lokalita: Cheb
    Pracovní pozice: Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 26 000 - 36 000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 26. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení?

Práce je nabízena v lokalitě Cheb.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 26 000 - 36 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Cheb.

0.1278