Účetní v oddělení provozní účtárny

O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- vykonávání analytických a metodických činností v oboru účetnictví, zejména stanovení metodiky účetnictví, způsobu oceňování, postupů odepisování, postupů účtování, uspořádání položek účetní závěrky a jejich obsahového vymezení, a to i v oblasti evidence a účtování majetku a dále stanovení postupů pro provedení konsolidace účetní závěrky v účetnictví a v účetní závěrce;
- zpracovávání obecných způsobů oceňování hmotného i nehmotného majetku;
- kontrolování účetní závěrky, kontrolování zůstatků účtů;
- vyhotovení měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky, včetně požadované dokumentace;
- zpracovávání statistických výkazů, vykonávání funkce správce rizik;
- zajišťování inventarizace majetku, pohledávek a závazků;
- plnění funkce hlavního účetního organizace ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě;
- podílení se na provádění dílčích a analytických prací pro výkon interního auditu ministerstva a Nejvyššího kontrolního úřadu a podílení se na realizaci nápravných opatření;
- samostatné vedení účetní knihy, deníku, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu;
- za ministerstvo zajišťování podkladů pro potřeby inventarizace;
- podílení se na vývoji účtování pokladních operací (tuzemské i zahraniční měny);
- podílení se na vývoji informačního systému v oblasti cestovních příkazů;
- za ministerstvo kontrolování účetního stavu hmotného a nehmotného majetku, drobného hmotného i nehmotného majetku, komunikace s POE ohledně jednotlivých pohybů tohoto majetku;
- samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví, například. Majetek, PKSP, fakturace posudkových lékařů, dodavatelské vztahy;
- spolupráce na vývoji informačního systému u finančních operací;
- spolupráce s metodikem pro cestovní náhrady při pracovních cestách;
- podílení se na vývoji informačního systému v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP
- dosažení věku 18 let
- plnou svéprávnost
- bezúhonnost
- VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- potřebnou zdravotní způsobilost
- potřebnou znalost ČJ, pokud žadatel není občanem ČR
Výhodou:
- ekonomické zaměření vzdělání
- znalost práce v informačních systému SAP
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- služební poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
- plný pracovní úvazek
- nástup dle dohody
- platové podmínky dle § 3 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, fond kulturních a sociálních potřeb, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
?JEDNÁ SE O SLUŽEBNÍ MÍSTO, DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ JE NUTNÉ SE ŘÁDNĚ PŘIHLÁSIT PODÁNÍM ŽÁDOSTI SLUŽEBNÍMU ORGÁNU. VÍCE INFORMACÍ VČETNĚ VZORU ŽÁDOSTI NAJDETE NA ÚŘEDNÍ DESCE MPSV - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ NA SLUŽEBNÍ MÍSTA - MINISTERSKÝ RADA V ODDĚLENÍ PROVOZNÍ ÚČTÁRNY (SM 623 016)
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Masáže na pracovišti
- Firemní školka
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Ministerstvo práce a sociálních věcí Lokalita: Praha Pracovní pozice: Účetní v oddělení provozní účtárny Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29.050 – 42.140 Kč Nabídka přidána: 29. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní v oddělení provozní účtárny: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní v oddělení provozní účtárny?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29.050 – 42.140 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo práce a sociálních věcí.