📝 Podrobnosti o nabídce práce
• vedení účetní a daňové agendy podnikatelských subjektů (přijaté faktury, bankovní výpisy, bankovní doklady, párování plateb)
• fakturace
• komunikace s úřady
• dále dle zkušeností kandidáta: zpracování účetnictví a daňových přiznání k DPPO u společností v insolvenční správě, přiznání k DPH, příprava podkladů pro uzávěrku
Nabídka: • práci na HPP ve specializované advokátní kanceláři (ocenění Právnická firma roku v oboru insolvenční právo) a v kanceláři insolvenčních správců
• flexibilní začátek / konec pracovní doby
• sick days
• ranní cvičení jógy
• další vzdělávání v oboru
• příjemné prostředí, přátelský kolektiv
• zázemí stabilní společnosti
• místo výkonu práce – Praha 1, Široká 5 (metro Staroměstská)
• možnost občasné práce z domova
Požadavky: • SŠ vzdělání ekonomického směru
• uživatelská znalost MS Office (vč. excelu) a internetu
• znalost podvojného účetnictví, orientace v DPH a dani z příjmů právnických osob
• pečlivost, samostatnost, schopnost rychle se učit
• zkušenosti s účetním systémem PREMIER výhodou
• praxe výhodou / vhodné i pro šikovné absolventy
Poznámka: Datum možného nástupu 15. ledna 2026
Mzdové podmínky: 35.000 – 40.000 Kč hrubého měsíčně dle předchozí praxe
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma CRI ameba.eu, s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.