Týmová asistentka v advokátní kanceláři

Praha hl.m.


Hledáte pestrou administrativní práci, kde se nebudete nudit?

Pro našeho klienta – prestižní advokátní kancelář – hledáme šikovného/šikovnou asistenta/ku právního týmu, který/á se rád/a učí nové věci a ocení prostředí, kde administrativa hraje klíčovou roli.

Co Vás čeká:

- podpora advokátů při jejich každodenní agendě

-

organizace schůzek s klienty a obchodními partnery, plánování pracovních cest, letenek, hotelů i jejich vyúčtování

-

práce v interních systémech – správa kontaktů, zakládání případů, evidence času, archivace

-

formátování dokumentů, příprava prezentací a jednodušších právních podkladů

-

návrhy odpovědí na e-maily a další drobná korespondence

-

zapojení do interních projektů a podpora každodenního chodu kanceláře


Nabídka: - Pracoviště v centru Prahy

- Evaluace pracovního výkonu a mezd každých 12 měsíců

- Stravenky

- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

- Sportovní program

- Jazykové kurzy


Požadavky: Co je pro pozici důležité:

- dobrá znalost MS Word a základní dovednosti v Excelu

- angličtina na úrovni, kdy zvládnete e-mail, telefonát či práci s dokumentem v AJ

- čeština na úrovni rodilého mluvčího psanou i mluvenou formou

-

pečlivost, spolehlivost a diskrétnost

-

schopnost dobře komunikovat, pracovat v týmu a organizovat si vlastní práci



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Týmová asistentka v advokátní kanceláři: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Týmová asistentka v advokátní kanceláři?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Týmová asistentka v advokátní kanceláři ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1377