Technik podpory, service desk

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, výrobce vizualizační platformy STiNO, hledáme nového kolegu na pozici Technik podpory, service desk.

Jsou malá IT společnost, která kromě vývoje také montuje a dodává komplexní instalace přesně tam, kde jejich zákazníci potřebují zobrazovat a nabízí zákazníkům svoje služby a informace. Tam kde mají na prodejnách, office, výrobě obrazovky, kde mají kiosky, kde potřebují vyvolávací systémy, tam oni jsou.

Už přes 25 let pomáhají jejich zákazníkům. Teď hledají někoho, kdo se k nim připojí a bude jejich nový spolujezdec na cestě.

Mají krásný showroom, takže se potkáte tam a uvidíš o čem to je.

Čemu se na pozici budeš věnovat?

* Budeš mít na starost péči o zákazníky

* Budeš technicky podporovat projekty a instalace na poli přípravy zařízení s OS Android, Windows, IOS, jejich nastavení, instalace aplikací a testování funkčnosti dle požadavků projektu

* Budeš spravovat a podporovat uživatelské aplikace zaměstnanců firmy (mailing, tisk, PC)

* Staneš se jednoznačně expertem v oboru digitálních signage a takových lidí je na trhu opravdu málo

Co by bylo dobré mít v rukávu?

Kromě pořádné dávky energie a nadšení, hledají někoho, kdo má:

* Příjemné vystupování ve vztahu k partnerům a klientům

* Ochotu učit se nové věci, časová odpovědnost

* Logické uvažování, samostatnost

* Zájem o moderní technologie a orientace v nich

* Základní IT schopnosti, Vzdělání IT směru vítáno

* Jakékoliv IT schopnosti a dovednosti – třeba správu sítí, instalace HW, update SW jsou více než vítány

* Zodpovědnost a pečlivost ve svěřené práci – na každodenním pořádku

* AJ na mírně pokročilé úrovni – např. umíš přečíst návod v angličtině?

* Mít ŘP skupiny B a nebát se řídit je u nás nutností

Na co se můžeš u nás těšit?

Chtějí, aby to bylo u nich jako doma, takže Ti nabízí:

* Férový plat a potřebné vybavení k práci, od telefonu a počítače

* Svobodu a flexibilitu– najdeš u nich přátelské prostředí bez zbytečných formalit

* Skvělý tým, se kterým se nejen dobře pracuje, ale se kterým se i zasměješ

* Prostor pro rozvoj – osobní, profesní, prostě jaký chceš

* Samostatnou, zajímavou a pestrou práci, ve které se nebudete nudit

Jdeš do toho?

Pokud si říkáš "To je přesně ono!", pošli nám něco o sobě a přijď si s nimi popovídat.

Těší se, až Tě poznají a společně posunete jejich firmu zase o kus dál.

Kolegové z oddělení se už nemůžou dočkat, až se k nim přidáš.

Benefity:

* Mobilní telefon

* Firemní akce

* Bonusy/prémie – 13. plat

* Notebook

* Občerstvení na pracovišti

* Dny volna navíc

* Lokalita: Praha 8 – Libeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Technik podpory, service desk: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik podpory, service desk?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 55000 - 65000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Technik podpory, service desk ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.2145