Administrativní pracovník v obchodním oddělení


POPIS POZICE:
- Tvorba cenových nabídek a příprava obchodních podkladů
- Každodenní kontakt a komunikace se zákazníky
- Poskytování komplexní zákaznické péče a následné podpory
- Sledování realizace zakázek – kontrola termínů, fakturace a dodacích lhůt
- Evidence zakázek v systému SAP
- Řešení reklamací a operativní vyřizování případných problémů
BENEFITY:
- 25 dní dovolené
- Cafeterie / příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na dopravu
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- jazykový kurz
- mobilní telefon, PC
POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobrá úroveň angličtiny, němčina jako druhý jazyk výhodou
- technické vzdělání nebo praxe s technickou/výkresovou dokumentací
- velmi dobrá znalost MS Office, SAP velkou výhodou
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Plzeňský kraj Odvětví práce: Administrativní pracovník Pracovní pozice: Administrativní pracovník v obchodním oddělení Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 / za měsíc Nabídka přidána: 17. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník v obchodním oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník v obchodním oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeňský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeňský kraj - Administrativní pracovník