Administrativní pracovník v obchodním oddělení

Plzeňský kraj

POPIS POZICE:
- Tvorba cenových nabídek a příprava obchodních podkladů
- Každodenní kontakt a komunikace se zákazníky
- Poskytování komplexní zákaznické péče a následné podpory
- Sledování realizace zakázek – kontrola termínů, fakturace a dodacích lhůt
- Evidence zakázek v systému SAP
- Řešení reklamací a operativní vyřizování případných problémů

BENEFITY:
- 25 dní dovolené
- Cafeterie / příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na dopravu
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- jazykový kurz
- mobilní telefon, PC

POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobrá úroveň angličtiny, němčina jako druhý jazyk výhodou
- technické vzdělání nebo praxe s technickou/výkresovou dokumentací
- velmi dobrá znalost MS Office, SAP velkou výhodou

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Grafton Recruitment
    Lokalita: Plzeňský kraj
    Odvětví práce: Administrativní pracovník
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník v obchodním oddělení
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35 000 / za měsíc
    Nabídka přidána: 17. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník v obchodním oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník v obchodním oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeňský kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 / za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník v obchodním oddělení ve městě Plzeňský kraj? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeňský kraj - Administrativní pracovník
0.0846