Systémový analytik – technologická podpora call centra
Informace
Vaším úkolem bude:
- Práce na celofiremních projektech – business analýza nových aplikací a funkcionalit, navrhování změn v současných aplikací, testování a implementace.
- Vlastnictví a rozvoj aplikací – svěřené aplikace rozvíjet a spravovat pro potřeby call centra a jiných útvarů.
- Analýza a dokumentace – analýza komplexních procesů z technického hlediska, tvorba business dokumentace a podkladů pro IT analýzu či jiné oddělení ve společnosti.
- Spolupráce při implementaci AI – analýza využití AI ve svěřených oblastech, popis funkcionalit s využitím AI, implementace a správa AI.
- Komunikace s jinými odděleními ve skupině (Anglicky).
Doplňující informace:
- Místo výkonu práce: Praha/Brno/Pardubice
- Nástup: dle dohody
Co od vás očekáváme
- VŠ vzdělání (nebo 1 rok praxe na obdobné pozici).
- Znalost angličtiny (B1 - B2).
- Komunikační dovednosti – schopnost odprezentovat business zadání interním i externím klientům.
- Analytické myšlení – schopnost zanalyzovat a popsat stávající procesy, schopnost vymyslet nové procesy a popsat je pro účely dalších útvarů ve společnosti.
- Orientace v technologiích pro obsluhu klienta – mít povědomí, co je chatbot, voicebot, apod.
- Schopnost se učit nové věci a posouvat se dopředu.
Co vám nabízíme
- Možnost rozvoje v oblasti nových technologií.
- Příležitost zdokonalit vlastní znalosti na školeních a konferencích.
- Možnost být součástí zajímavých projektů (celofiremní projekty, prostor pro kreativitu a nové nápady).
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu (možnost objednání Multisport karty 2x ročně), relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Generali Česká pojišťovna a. s. Lokalita: Praha Odvětví práce: Informační technologie Pracovní pozice: Systémový analytik – technologická podpora call centra Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 24. 6. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Systémový analytik – technologická podpora call centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Systémový analytik – technologická podpora call centra?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a. s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Informační technologie