📍 Praha💰 Dle domluvy🏢 Daktela s.r.o.

Podrobnosti o nabídce práce

V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.

Proč Daktela?

  • Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
  • Skvělý a inovativní produkt.
  • Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
  • Spousta příležitostí k růstu.
  • Skvělá firemní kultura.
  • Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.

Co budeš mít na starosti?

Jako Support Engineer v týmu L2 budeš zodpovědný za poskytování špičkové technické podpory našim největším českým zákazníkům. Budeš profesionálem v oblasti Daktela se specializací na hlasová řešení a skriptování a budeš pracovat jako senior konzultant se zákazníky.

Budeš:

  • Poskytovat technickou podporu zákazníkům a spravovat instance Daktela.
  • Řešit incidenty, servisní požadavky a požadavky na změny.
  • Provádět analýzy, ladění, monitorování a ladění výkonu.
  • Navrhovat a implementovat řešení na míru – budeš analyzovat potřeby zákazníků, navrhovat nejlepší přístup a plně řídit implementaci.
  • Účastnit se projektů rozvoje zákazníků.
  • Implementovat řešení založená na umělé inteligenci v rámci zákaznických projektů.

Co by ti nemělo chybět?

  • Solidní technické zázemí — Linux, sítě, databáze a ideálně také VoIP/Asterisk.
  • Zákaznicky orientovaný přístup.
  • Silné komunikační schopnosti a profesionální přístup.
  • Schopnost pracovat samostatně a převzít odpovědnost.
  • Motivace učit se nové věci.
  • Komunikační úroveň angličtiny.
  • Aktivní používání nástrojů AI.

Co dělá tuto roli zajímavou?

  • Budeš spolupracovat se známými a významnými zákazníky.
  • Staneš se specialistou na VoIP, SIP a související technologie.
  • Budeš mít příležitost naučit se skriptování a programování.
  • Budeš mít jasnou kariérní dráhu – můžete se vypracovat na pozici senior voice engineer, zaměřit se na vývoj nebo pracovat na komplexních projektech pro podnikové zákazníky.

Jaké jsou benefity?

Co u nás získáš?

  • Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
  • Nové moderní kanceláře v OC Flóra
  • Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu

Hledáme

  • Česky - plynule
  • Anglicky - domluvit se
  • Úroveň: Medior
  • Úroveň: Senior
  • Úroveň: Expert
  • Vzdělání
  • Vzdělání
  • VŠ student

Support & Delivery Engineer L2

  • 📍
    Lokalita: Praha
  • 💰
    Mzda:
  • ⏱️
    Směnnost: Plný úvazek
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: Daktela s.r.o.
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda?

    Nabízená mzda je .

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma Daktela s.r.o..

    👉 Jaká je směnnost?

    Směnnost: Plný úvazek.

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Najděte si rychle a přehledně novou lepší práci.

0.1440