Podrobnosti o nabídce práce
V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.
Proč Daktela?
- Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
- Skvělý a inovativní produkt.
- Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
- Spousta příležitostí k růstu.
- Skvělá firemní kultura.
- Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.
Co budeš mít na starosti?
Jako Support Engineer v týmu L2 budeš zodpovědný za poskytování špičkové technické podpory našim největším českým zákazníkům. Budeš profesionálem v oblasti Daktela se specializací na hlasová řešení a skriptování a budeš pracovat jako senior konzultant se zákazníky.
Budeš:
- Poskytovat technickou podporu zákazníkům a spravovat instance Daktela.
- Řešit incidenty, servisní požadavky a požadavky na změny.
- Provádět analýzy, ladění, monitorování a ladění výkonu.
- Navrhovat a implementovat řešení na míru – budeš analyzovat potřeby zákazníků, navrhovat nejlepší přístup a plně řídit implementaci.
- Účastnit se projektů rozvoje zákazníků.
- Implementovat řešení založená na umělé inteligenci v rámci zákaznických projektů.
Co by ti nemělo chybět?
- Solidní technické zázemí — Linux, sítě, databáze a ideálně také VoIP/Asterisk.
- Zákaznicky orientovaný přístup.
- Silné komunikační schopnosti a profesionální přístup.
- Schopnost pracovat samostatně a převzít odpovědnost.
- Motivace učit se nové věci.
- Komunikační úroveň angličtiny.
- Aktivní používání nástrojů AI.
Co dělá tuto roli zajímavou?
- Budeš spolupracovat se známými a významnými zákazníky.
- Staneš se specialistou na VoIP, SIP a související technologie.
- Budeš mít příležitost naučit se skriptování a programování.
- Budeš mít jasnou kariérní dráhu – můžete se vypracovat na pozici senior voice engineer, zaměřit se na vývoj nebo pracovat na komplexních projektech pro podnikové zákazníky.
Jaké jsou benefity?
Co u nás získáš?
- Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- Nové moderní kanceláře v OC Flóra
- Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Medior
- Úroveň: Senior
- Úroveň: Expert
- SŠ Vzdělání
- VŠ Vzdělání
- VŠ student
Support & Delivery Engineer L2
-
Lokalita: Praha
-
Mzda:
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Daktela s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je .
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Daktela s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.