Support & Delivery Engineer L2

Ahoj! Jsme Daktela a v posledních letech jsme se etablovali jako přední inovátoři v oblasti kontaktních center a komunikace s klienty. Jako průkopníci v našem odvětví jsme zavedli komplexní řešení pro správu komunikace, umožňující firmám vést dialog se svými zákazníky přes více kanálů z jedné intuitivní platformy. To jim umožňuje poskytovat výjimečnou zákaznickou podporu. Díky našemu přístupu a technologiím si naše řešení oblíbilo již přes 1200 zákazníků z celé EU (Notino, PPL, Rohlík a další).
Představte si pracovní místo, kde je každý den příležitost k učení, růstu a inovacím. Místo, kde je profesionalita spojena s přátelským duchem, kde je každý názor důležitý a kde má každý příležitost přispět k celkovému úspěchu firmy bez ohledu na svou pozici. Takové je prostředí u nás v Daktele. Připojte se k nám a buďte součástí týmu, který neustále posouvá hranice možného ve světě komunikace.
Co tě u nás čeká?
- Péče o vlastní zákaznické portfolio – budeš hlavním technickým partnerem pro klíčové i středně velké zákazníky, jejichž potřeby znáš do detailu.
- Poskytování technické podpory – řešíš incidenty, ale i složitější technické dotazy a návrhy, které vedou k rozvoji celého řešení.
- Návrh a implementace řešení na míru – aktivně nasloucháš potřebám zákazníků a transformuješ je do konkrétních technických návrhů a konfigurací.
- Debugging, monitoring a výkonová optimalizace – analyzuješ logy, ladíš systém a sleduješ výkonnostní parametry.
- Rozvoj produktu v součinnosti se zákazníky – na základě reálné zpětné vazby zákazníků navrhuješ úpravy, které zlepšují celý produkt.
- Implementace AI řešení – navrhuješ a realizuješ integrace chatbotů, hlasových asistentů nebo automatizačních nástrojů, které zákazníkům zefektivní provoz.
- Vedení menších a středních projektů – plánuješ, koordinuješ a dodáváš výsledky včas a kvalitně.
- Technické konzultace a školení – vysvětluješ složitější koncepty jednoduše, připravuješ návrhy a vedle toho i školíš zákazníky i interní týmy.
Koho hledáme?
- Máš silné technické znalosti (VoIP, Asterisk, scripting, databáze, networking, Linux).
- Umíš naslouchat zákazníkům, chápat jejich byznys a přemýšlet v souvislostech.
- Jsi samostatný/á, ale zároveň týmový hráč – komunikace ti není cizí.
- Máš zkušenosti s vedením projektů a víš, co znamená převzít zodpovědnost.
- Orientuješ se v oblasti AI technologií nebo se v ní chceš aktivně rozvíjet.
Pokud máš chuť pracovat v dynamickém prostředí a máš zájem o technické výzvy, přidej se k nám! Očekáváme týmového hráče, který je připraven přinášet kvalitní řešení našim zákazníkům.
Jaké jsou benefity?
Co u nás získáš?
- dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- nové moderní kanceláře v OC Flóra
- flexibilní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- sick days, příspěvek na obědy, multisport kartu
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Medior
- Úroveň: Senior
- Úroveň: Expert
- SŠ Vzdělání
- VŠ Vzdělání
- VŠ student
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Daktela s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: IT Pracovní pozice: Support & Delivery Engineer L2 Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: Nabídka přidána: 25. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Support & Delivery Engineer L2: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Support & Delivery Engineer L2?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Daktela s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT