Podrobnosti o nabídce práce
V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.
Proč Daktela?
- Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
- Skvělý a inovativní produkt.
- Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
- Spousta příležitostí k růstu.
- Skvělá firemní kultura.
- Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.
Co budeš mít na starosti?
Jako L1 Support Engineer budeš zodpovědný za poskytování špičkové technické podpory našim českým zákazníkům. Může to být skvělý první krok v kariéře v oblasti IT s mnoha příležitostmi k růstu.
Budeš:
- Poskytovat technickou podporu zákazníkům a spravovat Daktelu.
- Řešit incidenty a servisní požadavky.
- Provádět analýzy, ladění, monitorování a ladění výkonu.
- Konzultovat s zákazníky technické otázky, navrhovat řešení a implementovat je.
- Podílet se na projektech rozvoje zákazníků.
Co by ti nemělo chybět?
- Chuť učit se nové věci.
- Zkušenost s IT zákaznickou podporou výhodou.
- Silná orientace na zákazníka.
- Obecné povědomí o sítích a síťových protokolech.
- Zkušenosti s operačním systémem Linux výhodou.
- Zkušenosti a orientaci v problematice VoIP a SIP výhodou.
- Zkušenosti s lehkým programováním a znalost problematiky call center výhodou.
- Dobré komunikační dovednosti, profesionální vystupování.
- Schopnost pracovat samostatně a převzít odpovědnost.
- Komunikační úroveň angličtiny.
- Aktivní používání nástrojů AI.
Co dělá tuto roli zajímavou?
- Získáš skutečné technické zkušenosti v oblasti VoIP, Linuxu, SIP a sítí.
- Získáš zkušenosti v oblasti zákaznické podpory a v odvětví kontaktních center.
- Budeš mít jasnou kariérní dráhu: mnoho našich seniorních inženýrů, vývojářů nebo manažerů začalo právě zde.
- Budeš pracovat ve skvělém týmu vedeném jedním z nejzkušenějších zaměstnanců společnosti Daktela.
Jaké jsou benefity?
Co u nás získáš?
- Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- Nové moderní kanceláře v OC Flóra
- Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Junior
- Úroveň: Medior
- SŠ Vzdělání
- VŠ Vzdělání
- VŠ student
Support & Delivery Engineer L1
-
Lokalita: Praha
-
Mzda:
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Daktela s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je .
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Daktela s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.