SUPERVIZOR/KA KONTROLY KVALITY
Směnnost: Třísměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazekPracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízená mzda: 32 000 - 35 000 Kč/měsíc
Náplň práce:
o Organizace každodenního fungování projektu a řízení činností na daném výrobním úseku (plánování směn, organizace činností a zajištění plynulého provozu projektu)
o Zaškolování nových inspektorů, zajištění zastupitelnosti a podpory týmové flexibility
o Zajištění dodržování pravidel BOZP a PO
o Koordinace a dohled nad kvalitou práce dle stanovených standardů
o Zodpovědnost za plnění stanovených cílů projektu, reporting výkonů výrobní linky
o Administrativní činnosti (včasnost, úplnost a správnost předávané dokumentace v souladu se stanovenými standardy)
Co od Vás očekáváme:
o Flexibilita, zodpovědnost, samostatnost
o Vlastní automobil - nutný pro přesun mezi projekty (proplácíme cesťáky)
o Jazykové znalosti: Český jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1), Německý jazyk výhodou
Mzda: 200,- Kč/hod
Místo výkonu práce: Písek
Zaměstnanecké výhody:
o Stravenky v hodnotě 120,- Kč za odpracovanou směnu
o 2 dny Sick day
o Dovolená navíc: po 5 letech celkem 5 týdnů
První kontakt: Miriam Rezníková, tel: + 041 (kontaktovat PO-PÁ, 9:00 - 16:00), e-mail:
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: G & P Quality Management s.r.o. Lokalita: Písek Pracovní pozice: SUPERVIZOR/KA KONTROLY KVALITY Směnnost práce Třísměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 32 000 - 35 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 17. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce SUPERVIZOR/KA KONTROLY KVALITY: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SUPERVIZOR/KA KONTROLY KVALITY?
Práce je nabízena v lokalitě Písek.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32 000 - 35 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy G & P Quality Management s.r.o..