📝 Podrobnosti o nabídce práce
Stručná charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku ochrany přírody a krajiny
ve věcné a místní působnosti MěÚ Příbram jako obecního a pověřeného obecního úřadu a obecního úřadu obce s rozšířenou působností, vydávání rozhodnutí, souhlasů a stanovisek (kácení dřevin, zásahy
do významných krajinných prvků, krajinného rázu, apod.), kontrolní a sankční činnost, registrace
významných krajinných prvků a památných stromů.
Požadujeme:
- vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné (zaměření přírodovědného směru, ochrana přírody a krajiny – výhodou),
- znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook; Internet; GIS - výhodou),
- znalost místního regionu,
- samostatnost v rozhodování,
- důslednost v práci a spolehlivost,
- komunikativnost a flexibilita,
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
- praxe ve státní správě či samosprávě – výhodou,
- zvláštní odborná způsobilost v předmětné oblasti – výhodou.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),
- příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
- benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
- ošatné,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,
- odměna dobrovolným dárcům krve.
Platové podmínky:
10. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových
poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, + možnost osobního příplatku
Místo výkonu práce: Městský úřad Příbram
Předpokládaný nástup: leden 2026, příp. dohodou
Pracovní poměr: na dobu určitou – náhrada za dočasně nepřítomného úředníka (po dobu mateřské a rodičovské dovolené - předpoklad na dobu 3 let)
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
- motivační dopis,
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Vybraný uchazeč předloží výpis z evidence Rejstříku trestů nejpozději před uzavřením pracovního poměru.
- úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit prostou fotokopií. Úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání předloží vybraný uchazeč nejpozději před uzavřením pracovního poměru.
Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu:
Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram,
Tyršova 108, 261 19 Příbram I. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu. ID datové schránky: 2ebbrqu.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis uchazeče,
- pro rychlejší komunikaci telefon či e-mailovou adresu.
Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 12.12.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.
-
Lokalita: Příbram
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Příbram.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Město Příbram.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.