Správce infrastruktury, vedoucí úseku správy sítí - oddělení informatiky, odbor kancelář ředitele úřadu

Pardubice

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Ředitel Krajského úřadu Pardubického kraje vyhlašuje výběrové řízení č. 23/2025 dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, na obsazení pracovního místa:

 

Místo výkonu práce:

Pardubický kraj - Krajský úřad Pardubického kraje

 

Platové zařazení:

12. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. v platném znění a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění)

 

Charakteristika vykonávané činnosti (konečný rozsah činností závisí na praxi a zkušenostech):

• správa serverových technologií, diskových polí, serverové virtualizace, aktivních prvků

• zabezpečení kompletního životního cyklu spravovaných technologií (podpora, rozvoj)

• správa webové proxy, systému řízení identit, systému zálohování

• správa sytému řízení privilegovaných účtů, management logů

• komunikace s dodavateli

• podpora uživatelů v úrovni L2

• součinnost v oblasti kybernetické bezpečnosti

• další úkoly vyplývající z náplně oddělení

 

Požadavky:

• vysokoškolské vzdělání, případně středoškolské vzdělání s maturitou (elektrotechnika, IT obory výhodou)

• praxe v oboru

• znalost technologií Windows server, poštovní služby a VMware výhodou

• dobré komunikační schopnosti a vystupování

• zájem o odborný růst

• řidičský průkaz skupiny B

 

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:

předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.

 

Předpokládaný termín nástupu: dle dohody (PP na dobu neurčitou)

 

Lhůta pro podání přihlášky: do 15. 7. 2025

 

Způsob podání přihlášky:

• písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje

                                           oddělení personálních věcí a vzdělávání

                                           Komenského náměstí 125

                                           532 11 Pardubice

 

• nebo prostřednictvím datové schránky ID: z28bwu9

• obálku, popř. datovou zprávu, prosím označte „VŘ č. 23/2025 – NEOTVÍRAT“

 

Náležitosti písemné přihlášky:

• přesné označení výběrového řízení

• jméno, příjmení a titul

• datum a místo narození

• státní příslušnost

• místo trvalého pobytu

• telefonní kontakt

• číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího

  státního občana)

• datum a podpis uchazeče

 

Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:

• profesní životopis (včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností)

• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)

• kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

• osvědčení vydané MV podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. – lustrační osvědčení (nevztahuje se na občany narozené po 1. prosinci 1971), případně čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. prosinci 1971).

 

Zpracovatel:

oddělení personálních věcí a vzdělávání

 

Informace o zpracování osobních údajů:

Poskytnuté osobní údaje bude správce (Pardubický kraj, IČO: 70892822) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)



Benefity


  • Zvláštní prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na volný čas
  • Stravenkový paušál

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Pardubický kraj
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Správce infrastruktury, vedoucí úseku správy sítí - oddělení informatiky, odbor kancelář ředitele úřadu
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 17. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    32 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Správce infrastruktury, vedoucí úseku správy sítí - oddělení informatiky, odbor kancelář ředitele úřadu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Správce infrastruktury, vedoucí úseku správy sítí - oddělení informatiky, odbor kancelář ředitele úřadu?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Pardubický kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Správce infrastruktury, vedoucí úseku správy sítí - oddělení informatiky, odbor kancelář ředitele úřadu ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě Pardubický kraj ještě dnes.
0.1912