Správce budov - pracovník oddělení technického servisu
Správa Pražského hradu, příspěvková organizace Kanceláře prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru, pracovní zařazení správce / správkyně budov do Oddělení správy nemovitostí Odboru nemovitého majetku.
Pracovní náplň
- Zajišťuje manuální stěhování nábytku, materiálu, mobiliáře, pódií a dalšího zařízení.
- Provádí montáž a instalaci pódií, nábytku, mobiliáře a koberců.
- Zajišťuje dopravu nákladu určeným vozidlem do 3,5 t, jeho nakládku i vykládku.
- Podílí se na zajištění průběhu protokolárních a dalších akcí.
- Poskytuje technickou podporu státních návštěv, ceremoniálů a oficiálních aktů.
- Podílí se na přípravě a realizaci veřejných, komerčních akcí a interních akcí pořádaných na Pražském hradě a v zámku Lány a jejich následné likvidaci.
- Spolupracuje s dalšími útvary a dodavateli při přípravě a realizaci akcí.
- Práci vykonává v areálu Pražského hradu, v areálu zámku Lány a na místech konání akcí s účastí Kanceláře prezidenta republiky.
Požadujeme
- SO vzdělání
- manuální zručnost
- fyzickou zdatnost a odpovídající zdravotní stav
- čistý výpis z Rejstříku trestů
- časovou flexibilitu
- samostatnost
- spolehlivost
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
- plný pracovní úvazek
- práci ve významné stabilní organizaci
- odměňování podle pravidel platných pro příspěvkové organizace
- 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, služební mobilní telefon, zaměstnanecké slevy)
Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů
e-mail: *******@*******
Nabídky se strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte do 15.6.2025 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: *******@*******.
Nástup od 1.7. 2025
Správa Pražského hradu si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte Správě Pražského hradu, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Nižší střední
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Kancelář prezidenta republiky Lokalita: Praha Pracovní pozice: Správce budov - pracovník oddělení technického servisu Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 2. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Správce budov - pracovník oddělení technického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Správce budov - pracovník oddělení technického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kancelář prezidenta republiky.