Specialisté podpory podnikání, správci projektů

Praha
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: Bez vzdělání
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 50 000 Kč/měsíc

prvotní kontakt e-mailem - Roldán Jana, e-mail:

Customer Service representative:

Zodpovídá za přijímání, sledování a zpracovávání zákaznických objednávek a požadavků včasným způsobem s důrazem na přesnost a profesionalitu. Ovládá znalosti produktového portfolia společnosti. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a prodejních akcích. Sdílí znalosti s mladšími členy týmu. Plní roli kontaktní osoby (telefonicky nebo elektronicky) pro zákazníky a obchodní zástupce během dne, aby zajistil rychlý a vstřícný servis jak externím, tak interním zákazníkům.

Zajišťuje správné řízení objednávek: nabídky, objednávky, dodávky a fakturace.Řeší reklamace produktů a služeb. Zabezpečuje splnění místních právních požadavků. Zajišťuje dodržování místních obchodních podmínek prodeje: vrácení zboží, slevy, dopravní poplatky, záruky a reklamace produktů.

Dosahuje stanovených cílů zákaznického servisu. Implementuje všechny postupy a procesy EMEA vztahující se ke službám zákazníkům, které byly dohodnuty s vedoucím oddělení péče o zákazníky.

Podporuje kampaně a nabídky dohodnuté s vedoucím oddělení péče o zákazníky. Spolupracuje a využívá vztahy se sesterskými společnostmi v rámci celé skupiny. Plní další úkoly a povinnosti související s rolí zákaznického servisu dle pokynů přímého nadřízeného.

Požadavky:

Plynulá znalost anglického jazyka a téměř rodilá úroveň místního jazyka pro obsluhované regiony.
Efektivní komunikační dovednosti (ústní i písemné).Dobrá znalost aktuálního produktového portfolia.
Schopnost identifikovat příležitosti ke zlepšení se zaměřením na úspěch zákaznického servisu.
Schopnost stanovovat priority úkolů v souladu se strategií a vizí zákaznického servisu.
Objektivní a strukturovaný přístup k rozhodování.
Zákaznicky orientovaný přístup se schopností udržovat pozitivní vztahy s interními i externími partnery.
Schopnost efektivní a přesné práce v počítačových systémech (SAP, CRM a Excel).
Schopnost přizpůsobovat se a zavádět nové postupy podle potřeby s cílem zajistit vynikající péči o zákazníky.

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialisté podpory podnikání, správci projektů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialisté podpory podnikání, správci projektů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy EH Business Services s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialisté podpory podnikání, správci projektů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě EH Business Services s.r.o. ještě dnes.
0.1450