📍 Praha hl.m.💰 40 000 Kč - 45 000 Kč

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Požadavky: Skvělá příležitost pro ty, kteří mají zájem o cestovní ruch a chtějí pracovat v dynamickém mezinárodním prostředí!

Pokud máte vynikající znalost němčiny a angličtiny, jste komunikativní, pečliví a zvládáte multitasking, může být tato pozice přesně pro vás.

Staňte se součástí týmu Customer Experience Centra u našeho klienta, švýcarské společnosti, která je předním evropským poskytovatelem kvalitních rekreačních domů a apartmánů.

Vaším hlavním úkolem bude péče o zákazníky: od rezervace rekreačního objektu až po podporu během jejich pobytu.

Vaší náplní práce bude:

Zprostředkovávat rezervace rekreačních objektů

Poskytovat poradenství a zákaznický servis (telefonicky, e-mailem i online)

Pomáhat klientům s výběrem objektu a řešit případné změny či požadavky během pobytu

Spolupracovat s kolegy napříč odděleními a sdílet zkušenosti

Požadujeme:

Hovoříte německy na úrovni C1 a anglicky plynule (B2)

Jste komunikativní osobnost s organizačními schopnostmi

Umíte pracovat na více úkolech najednou a zachovat si přehled

Nevadí vám směnný provoz (včetně víkendů a svátků)

Máte chuť učit se novým věcem a hledáte stabilní společnost s možností růstu

PC ovládáte na uživatelské úrovni (znalost SAP výhodou)

Nabízíme:

Mzdu 40 000 – 45 000 Kč hrubého měsíčně

Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na neurčito

Plně hrazený roční kupon MHD v Praze

25 dnů dovolené od začátku + 3 sick days

1 placený narozeninový den ročně

Stravenky 123 Kč/směnu (100 % hrazené)

Slevy 10–50 % na rekreační objekty z portfolia

Study trips do zahraničí

Příspěvek na Multisport / Pluxee Flexi kartu

Firemní akce a teambuildingy

Bonusový systém



  • 📍
    Lokalita: Praha hl.m.
  • 💰
    Mzda: 40000 - 45000 Kč za měsíc
  • 📆
    Nástup: IHNED
Odpovědět na inzerát
    24 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
0.1393