📍 Praha💰 Dle domluvy

📝 Podrobnosti o nabídce práce

budete vyřizovat objednávky od našich českých retailových zákazníků a zadávat do je do SAP

evidovat v SAP zboží, zákazníky, faktury, dobropisy i reklamace

na denní bázi komunikovat anglicky se zahraniční výrobou a ověřovat, že veškeré zadané údaje sedí

koordinovat závoz zboží ze zahraničního skladu přímo k českým zákazníkům

komunikovat se zákazníky ohledně dodání zboží, případně je informovat o prodlevě a domlouvat náhradní termíny

jednat s naším logistickým partnerem

vyřizovat reklamace od zákazníků a dohlížet na jejich platební morálku

připravovat ceníky a zadávat je do SAP

úzce spolupracovat především s naším obchodním týmem ohledně cen, slev, objednávání zboží a skladových zásob


Nabídka: mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností

vysoký roční bonus na základě splnění osobních cílů a výsledků společnosti

home office možný 1x týdně

25 dní dovolené

příspěvky na stravování

příspěvky na penzijní připojištění po prvním roce

firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí

důkladné zaškolení přímo od našich zkušených kolegyň z týmu – u nás nebudete vhozeni do vody

sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy

smlouva na HPP

nástup možný ihned či dohodou

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Jsme celosvětově významný výrobce prémiových cukrovinek a čokoládových specialit a dodáváme do více než 100 zemí světa. V současné době hledáme specialistu do našeho týmu zákaznického servisu, který bude spojkou mezi naší zahraniční výrobou (EU), českými retailovými zákazníky a českým obchodním týmem.

Pozice je vhodná pro muže i ženy každého věku, kteří mají předchozí zkušenosti na obdobné pozici, ovládají velmi dobře SAP a Excel a dorozumí se anglicky slovem i písmem na komunikativní úrovni.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoký roční bonus, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v ČR i zahraničí a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Kanceláře máme v centru Prahy. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.

pokročilá znalost SAP – umíte zadávat objednávky, reklamace, faktury i dobropisy

ovládáte Excel – nepotřebujeme kontingenčky, ale znalost Svyhledat, Sumif, Countif jsou nezbytné minimum

minimálně středně pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem je nutná kvůli pravidelné komunikaci se zahraniční výrobou

bydliště v Praze

  • 📍
    Lokalita: Praha
  • 📆
    Nástup: IHNED
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1160