📍 Praha💰 40 000 Kč - 60 000 Kč🏢 Manpower

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace

Jsme celosvětově významný výrobce prémiových cukrovinek a čokoládových specialit a dodáváme do více než 100 zemí světa. V současné době hledáme specialistu do našeho týmu zákaznického servisu, který bude spojkou mezi naší zahraniční výrobou (EU), českými retailovými zákazníky a českým obchodním týmem.

Pozice je vhodná pro muže i ženy každého věku, kteří mají předchozí zkušenosti na obdobné pozici, ovládají velmi dobře SAP a Excel a dorozumí se anglicky slovem i písmem na komunikativní úrovni.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoký roční bonus, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v ČR i zahraničí a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Kanceláře máme v centru Prahy. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.



• budete vyřizovat objednávky od našich českých retailových zákazníků a zadávat do je do SAP

• evidovat v SAP zboží, zákazníky, faktury, dobropisy i reklamace

• na denní bázi komunikovat anglicky se zahraniční výrobou a ověřovat, že veškeré zadané údaje sedí

• koordinovat závoz zboží ze zahraničního skladu přímo k českým zákazníkům

• komunikovat se zákazníky ohledně dodání zboží, případně je informovat o prodlevě a domlouvat náhradní termíny

• jednat s naším logistickým partnerem

• vyřizovat reklamace od zákazníků a dohlížet na jejich platební morálku

• připravovat ceníky a zadávat je do SAP

• úzce spolupracovat především s naším obchodním týmem ohledně cen, slev, objednávání zboží a skladových zásob
Co od vás očekáváme
• pokročilá znalost SAP – umíte zadávat objednávky, reklamace, faktury i dobropisy

• ovládáte Excel – nepotřebujeme kontingenčky, ale znalost Svyhledat, Sumif, Countif jsou nezbytné minimum

• minimálně středně pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem je nutná kvůli pravidelné komunikaci se zahraniční výrobou

• bydliště v Praze
Co vám nabízíme
• mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností

• vysoký roční bonus na základě splnění osobních cílů a výsledků společnosti

• home office možný 1x týdně

• 25 dní dovolené

• příspěvky na stravování 

• příspěvky na penzijní připojištění po prvním roce

• firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí

• důkladné zaškolení přímo od našich zkušených kolegyň z týmu – u nás nebudete vhozeni do vody

• sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy

• smlouva na HPP

• nástup možný ihned či dohodou



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

  • 📍
    Lokalita: Praha
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Praha.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Nabídku zveřejnila firma Manpower.

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

    👉 Jaké jsou požadavky?

    • Min. vzdělání: Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1329