Specialista zákaznického servisu (A11111)
Informace
• Zpracování objednávek od příjmu až po expedici výrobků
• Zajištění dodacích termínů a komunikace mezi zákazníkem a plánováním výroby
• Spolupráce při určování priorit v plánování výroby
• Telefonická i písemná komunikace se zákazníky
• Kontrola samofakturace zákazníků
• Evidence a fakturace výběrů z konsignačních skladů
• Kontrola měsíčních hlášení Intrastat a další administrativní činnosti
Co od vás očekáváme
• Ukončené SŠ vzdělání (obchod, ekonomika, administrativa)
• Dobrá orientace v obchodním prostředí
• Schopnost vést jednání a korespondenci v angličtině a němčině
• Uživatel MS Office (Word, Excel, práce s daty)
• Zkušenosti se SAP/ERP výhodou
• Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
• Preciznost, spolehlivost, loajalita
• Flexibilní a týmový přístup
Co vám nabízíme
• Stabilní zázemí silné výrobní společnosti
• Dlouhodobou perspektivu a možnosti profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí a podporu týmu
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Manuvia, a. s., organizační složka Lokalita: Nový Bydžov Odvětví práce: Automobilový průmysl Pracovní pozice: Specialista zákaznického servisu (A11111) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 43 000 - 45 000 Kč Nabídka přidána: 2. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Specialista zákaznického servisu (A11111): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu (A11111)?
Práce je nabízena v lokalitě Nový Bydžov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 43 000 - 45 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manuvia, a. s., organizační složka.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Nový Bydžov - Automobilový průmysl