Specialista zákaznického servisu (A11111)
Informace
• Zpracování objednávek od příjmu až po expedici výrobků
• Zajištění dodacích termínů a komunikace mezi zákazníkem a plánováním výroby
• Spolupráce při určování priorit v plánování výroby
• Telefonická i písemná komunikace se zákazníky
• Kontrola samofakturace zákazníků
• Evidence a fakturace výběrů z konsignačních skladů
• Kontrola měsíčních hlášení Intrastat a další administrativní činnosti
Co od vás očekáváme
• Ukončené SŠ vzdělání (obchod, ekonomika, administrativa)
• Dobrá orientace v obchodním prostředí
• Schopnost vést jednání a korespondenci v angličtině a němčině
• Uživatel MS Office (Word, Excel, práce s daty)
• Zkušenosti se SAP/ERP výhodou
• Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
• Preciznost, spolehlivost, loajalita
• Flexibilní a týmový přístup
Co vám nabízíme
• Stabilní zázemí silné výrobní společnosti
• Dlouhodobou perspektivu a možnosti profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí a podporu týmu
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Manuvia, a. s., organizační složka Lokalita: Nový Bydžov Pracovní pozice: Specialista zákaznického servisu (A11111) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 6. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista zákaznického servisu (A11111): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu (A11111)?
Práce je nabízena v lokalitě Nový Bydžov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manuvia, a. s., organizační složka.