Specialista zákaznické péče
Náplň práce
- Každodenní kontakt se zákazníky v němčině – e-mail, telefon
- Zpracování a sledování objednávek od A do Z
- Řešení reklamací a specifických požadavků klientů
- Komunikace s kolegy v ČR i zahraničí
- Běžná administrativa spojená s provozem zákaznického servisu
Požadujeme
- Němčinu na výborné úrovni – slovem i písmem
- Angličtinu alespoň na základní domluvu
- SŠ vzdělání - zaměření není rozhodující
- Praxi v administrativě nebo zákaznickém servisu nutnou podmínkou
- Pečlivost, spolehlivost a chuť učit se nové věci
- Dobré komunikační schopnosti a týmového ducha
- Uživatelská znalost MS Office
Nabízíme
- Různorodou práci v přátelském kolektivu a stabilní výrobní společnosti
- Precizní úvodní zaškolení v zahraničí
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotované stravování
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost nástupu ihned nebo dle dohody
- Lokalita: Jihlava
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Kraj Vysočina Pracovní pozice: Specialista zákaznické péče Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 38 000 - 45 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 11. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
19 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické péče?
Práce je nabízena v lokalitě Kraj Vysočina.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 38 000 - 45 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické péče ve městě Kraj Vysočina?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.