SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU


POPIS POZICE:
Staňte se součástí našeho exportního týmu a podílejte se na hladkém průběhu obchodních případů se zahraničím.
Čeká vás rozmanitá a odpovědná práce, která spojuje obchod, logistiku a komunikaci napříč týmy.
Co Vás na pozici čeká:
- Administrativní a organizační zajištění exportních zakázek
-
Komunikace se zahraničními partnery i interními odděleními (výroba, logistika, účetní atd.)
- Příprava obchodních nabídek a práce s obchodní dokumentací
- Organizace mezinárodní dopravy a celního odbavení
- Koordinace výroby a expedice dle požadavků exportních zákazníků
- Kontrola a správa exportní evidence
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- Zaměstnání v příjemném prostředí stabilní společnosti na trhu
- Flexibilní pracovná doba
- Příspěvek na stravování
- Stabilní zázemí české výrobní firmy s dlouholetou historií
- Firemní produkty za zvýhodněné ceny
- Vzdělávání, školení a kurzy
- Další benefitové ohodnocení
POŽADAVKY:
- Máte SŠ nebo VŠ vzdělání
-
Ovládáte angličtinu na dobré úrovni (další jazyk výhodou)
-
Umíte pracovat samostatně, jste pečliví a organizačně zdatní
- Máte základní znalost práce na PC (MS Office), zkušenost s ERP systémem výhodou
- Pokud máte přehled v oblasti obchodu, exportu nebo celní agendy, tak je to rozhodně plus
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Náchod Odvětví práce: Obchodní referent Pracovní pozice: SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 19. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU?
Práce je nabízena v lokalitě Náchod.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Náchod - Obchodní referent