Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz

O nás
Jsme fajn parta zaměřená na pomoc zákazníkům u nás v Alza.cz. Staráme se převážně o dotazy zákazníků, kteří nám volají, nebo píšou. Pakliže Tě baví komunikace – jsi náš člověk. ? Do svého týmu zákaznické péče hledáme nové posily!
Co Ti nabízíme?
- Režim krátký- dlouhý týden 12 hodinové směny
- Kromě fixní mzdy máme také variabilní složku mzdy – vše se odvíjí od Tvého výkonu.?
- SUPER benefity ?. Nákup na Alze výhodněji díky zaměstnaneckým slevám.
- Stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137 Kč/den.?
- Po zkušebce Ti každý měsíc přistane bonus 500 Kč na kartě Benefit plus.
- Multisport kartu ??♂
- Skvělý tým lidí, se kterými můžeš zajít po práci na drink.?
- Po zkušebce máš 7 dní v měsíci Home Office.
- Profesní rozvoj a možnost kariérního posunu v rámci celé firmy.
- Zkušeného kolegu, který ti se vším pomůže.
- Team Building několikrát za rok.?
Co Tě čeká?
- Pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.
- Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.?
- Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.
- Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka (nejedná se o aktivní prodej).?
Čeho si na Tobě budeme cenit?
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás velkou výhodou.?
- Rád/a komunikuješ s lidmi a nebojíš se zvednout telefon.?
- Práce na počítači Ti není cizí, umíš vyhledávat informace na internetu.
- Máš technické povědomí – dokážeš zběžně poradit zákazníkovi s výběrem zboží, např. smartphonu.?
- Rád/a se učíš novým věcem a posouváš své znalosti dopředu.
- Trpělivosti a vstřícnosti. Je důležité myslet na to, že všichni občas máme “své dny” a pokud Ti volá zákazník a je ve špatném rozpoložení, spoléhá na to, že jsme profíci.
- Češtinu/slovenštinu na výborné úrovni, jak v mluvené, tak psané podobě.
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Alza.cz a.s. Lokalita: Třinec Pracovní pozice: Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30.000 – 33.000 Kč Nabídka přidána: 29. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz?
Práce je nabízena v lokalitě Třinec.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 33.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Alza.cz a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz ve městě Třinec?
Pošlete svůj životopis firmě Alza.cz a.s. ještě dnes.