Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz

Třinec
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme fajn parta zaměřená na pomoc zákazníkům u nás v Alza.cz. Staráme se převážně o dotazy zákazníků, kteří nám volají, nebo píšou. Pakliže Tě baví komunikace – jsi náš člověk. ? Do svého týmu zákaznické péče hledáme nové posily!

Co Ti nabízíme?

  • Režim krátký- dlouhý týden 12 hodinové směny
  • Kromě fixní mzdy máme také variabilní složku mzdy –  vše se odvíjí od Tvého výkonu.?
  • SUPER benefity ?. Nákup na Alze výhodněji díky zaměstnaneckým slevám.
  • Stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137 Kč/den.?
  • Po zkušebce Ti každý měsíc přistane bonus 500 Kč na kartě Benefit plus.
  • Multisport kartu ??‍♂
  • Skvělý tým lidí, se kterými můžeš zajít po práci na drink.?
  • Po zkušebce máš 7 dní v měsíci Home Office.
  • Profesní rozvoj a možnost kariérního posunu v rámci celé firmy.
  • Zkušeného kolegu, který ti se vším pomůže.
  • Team Building několikrát za rok.?

Co Tě čeká?

  • Pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.
  • Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.?
  • Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.
  • Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka (nejedná se o aktivní prodej).?

Čeho si na Tobě budeme cenit?

  • Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás velkou výhodou.?
  • Rád/a komunikuješ s lidmi a nebojíš se zvednout telefon.?
  • Práce na počítači Ti není cizí, umíš vyhledávat informace na internetu.
  • Máš technické povědomí – dokážeš zběžně poradit zákazníkovi s výběrem zboží, např. smartphonu.?
  • Rád/a se učíš novým věcem a posouváš své znalosti dopředu.
  • Trpělivosti a vstřícnosti. Je důležité myslet na to, že všichni občas máme “své dny” a pokud Ti volá zákazník a je ve špatném rozpoložení, spoléhá na to, že jsme profíci.
  • Češtinu/slovenštinu na výborné úrovni, jak v mluvené, tak psané podobě.


Benefity


  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Alza.cz a.s.
    Lokalita: Třinec
    Pracovní pozice: Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30.000 – 33.000 Kč
    Nabídka přidána: 29. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz?

Práce je nabízena v lokalitě Třinec.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30.000 – 33.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Alza.cz a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista/specialistka zákaznického centra – Alza.cz ve městě Třinec? Pošlete svůj životopis firmě Alza.cz a.s. ještě dnes.
👉 Prohlédněte si další inzerát práce
Zobrazit všechny nabídky práce v okolí
0.1766