Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba

Vsetín


Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.

Pracovní náplň

- Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.

- Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.

- Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.

- Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.

- Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.

Nabízíme

- Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.

- Flexibilní pracovní dobu a další benefity.

- Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.

- Možnost budoucího rozšíření role o vedení menšího administrativního týmu.

- Sdílené služební vozidlo k dispozici pro výjezdy.

- nástup od 1.1.2026

Pokud vás tato role zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.


Nabídka: * 5 týdnů dovolené

* 2 dny sick days

* flexibilní pracovní doba

* sdílené služební auto

* životní a penzijní připojištění

* příspěvek na volnočasové aktivity

* příspěvek na jazykové kurzy

* příspěvek na stravování

a další


Požadavky: - SŠ/VŠ technického směru.

- Praxe v oblasti správy budov – nutná.

- Orientace v technické dokumentaci.

- Zkušenost s organizací údržby a revizí.

- Znalost MS Office, výhodou CAD.

- Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).

- Řidičský průkaz sk. B.

- Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.

- Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Vsetín
    Pracovní pozice: Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45000 - 55000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 18. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba?

Práce je nabízena v lokalitě Vsetín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45000 - 55000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba ve městě Vsetín? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1125