Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba


POPIS POZICE:
Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.
Pracovní náplň
- Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.
- Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.
- Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.
- Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.
- Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.
Nabízíme
- Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.
- Flexibilní pracovní dobu a další benefity.
- Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.
- Možnost budoucího rozšíření role o vedení menšího administrativního týmu.
- Sdílené služební vozidlo k dispozici pro výjezdy.
- nástup od 1.1.2026
Pokud vás tato role zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- sick days
- finanční podpora po dobu nemoci
- 5 dnů placeného volna na péči o nemocné dítě
- náhrada státních svátků připadajících na víkend
- flexibilní pracovní doba
- vysoký příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na jazykové kurzy
- stravenkový paušál
- teambuildingové aktivity
- možnost HO
- sponzorované nápoje
POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ technického směru.
- Praxe v oblasti správy budov – nutná.
- Orientace v technické dokumentaci.
- Zkušenost s organizací údržby a revizí.
- Znalost MS Office, výhodou CAD.
- Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).
- Řidičský průkaz sk. B.
- Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
- Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Vsetín Odvětví práce: Facility Manager Pracovní pozice: Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 Kč - 55 000 Kč Nabídka přidána: 19. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba?
Práce je nabízena v lokalitě Vsetín.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Vsetín - Facility Manager