Specialista pro správu realitních smluv a advokátních úschov

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Co nás budete dělat?
Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:
• Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)
• Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance
• Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy
• Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace
• Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků
• Vyhodnocování rizikovosti obchodů
• Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům
• Vydávání listin z advokátní úschovy
• Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)
• Administrativní podpora realitního týmu
Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:
• Spolupráce s Office manžerkou,
• Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)
• Samostatná organizace a sledování této agendy

Požadujeme:
Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)
• Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme ?
• Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat
• Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny
• Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností?, není o však nutností
• Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod.
• Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi, ...
• Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni
• A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích.
Nabízíme:
Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:
• Jsme stabilní zavedená právní kancelář
• Přátelský a podporující kolektiv
• Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou
• Máme moderní pracovní prostředí v centru města
• Nástup dle dohody
• Home office po zapracování
• Pracoviště – Praha 1
• Pracovní doba je od 9:00 Pracoviště – Praha jednado 17:30. Stejně jako home office se řídí aktuální pracovní situací (vytížeností), tedy termíny, kdy si zorganizujete podpisy smluv s klienty.

Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Referent, Administrativní pracovník, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
45 000–50 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Ing. Milan Pech
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Specialista pro správu realitních smluv a advokátních úschov
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 50000 Kč
    Nabídka přidána: 14. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních úschov: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních úschov?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ing. Milan Pech.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista pro správu realitních smluv a advokátních úschov ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Ing. Milan Pech ještě dnes.
0.1426