Specialista pro správu realitních smluv a advokátních
Informace
Jsme dlouhodobě působící, renomovaná právní kancelář s pevným zázemím a profesionálním týmem. Specializujeme se mimo jiné na oblast realitních převodů a s nimi spojené advokátní úschovy. Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a bude pečovat o advokátní úschovy, jejich administrativu a plynulý průběh procesů. Zastřeší i drobnou organizaci spojenou s chodem kanceláře.
Co nás budete dělat?
Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:
• Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)
• Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance
• Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy
• Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace
• Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků
• Vyhodnocování rizikovosti obchodů
• Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům
• Vydávání listin z advokátní úschovy
• Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)
• Administrativní podpora realitního týmu
Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:
• Spolupráce s Office manžerkou,
• Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)
• Samostatná organizace a sledování této agendy
Co od vás očekáváme
Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)
• Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme ?
• Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat
• Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny
• Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností?, není o však nutností
• Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod.
• Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi, ...
• Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni
• A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích.
Co vám nabízíme
Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:
• Jsme stabilní zavedená právní kancelář
• Přátelský a podporující kolektiv
• Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou
• Máme moderní pracovní prostředí v centru města-Praha 1
• Nástup dle dohody
V případě, že vás pozice zaujala, budeme rádi, když nám pošlete, přes naši personalistku Alex , své CV. Děkujeme a těšíme se na vás.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Ing. Milan Pech Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Specialista pro správu realitních smluv a advokátních Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40 000 Kč - 48 000 Kč Nabídka přidána: 15. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ing. Milan Pech.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa