Specialista pro správu realitních smluv a advokátních

Praha


Informace
Jsme dlouhodobě působící, renomovaná právní kancelář s pevným zázemím a profesionálním týmem. Specializujeme se mimo jiné na oblast realitních převodů a s nimi spojené advokátní úschovy. Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a bude pečovat o advokátní úschovy, jejich administrativu a plynulý průběh procesů. Zastřeší i drobnou organizaci spojenou s chodem kanceláře.

Co nás budete dělat?

Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:

• Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)

• Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance

• Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy

• Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace

• Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků

• Vyhodnocování rizikovosti obchodů

• Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům

• Vydávání listin z advokátní úschovy

• Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)

• Administrativní podpora realitního týmu

Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:

• Spolupráce s Office manžerkou,

• Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)

• Samostatná organizace a sledování této agendy
Co od vás očekáváme
Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:

• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)

• Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme ?

• Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat

• Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny

• Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností?, není o však nutností

• Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod.

• Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi, ...

• Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni

• A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích.
Co vám nabízíme
Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:

• Jsme stabilní zavedená právní kancelář

• Přátelský a podporující kolektiv

• Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou

• Máme moderní pracovní prostředí v centru města-Praha 1

• Nástup dle dohody



V případě, že vás pozice zaujala, budeme rádi, když nám pošlete, přes naši personalistku Alex , své CV. Děkujeme a těšíme se na vás.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Ing. Milan Pech
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Specialista pro správu realitních smluv a advokátních
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40 000 Kč - 48 000 Kč
    Nabídka přidána: 15. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro správu realitních smluv a advokátních?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ing. Milan Pech.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista pro správu realitních smluv a advokátních ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Ing. Milan Pech ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1245