Specialista obchodního oddělení - administrativa
Co Vás čeká:
Zpracování zakázek a práce s rámcovými objednávkami v informačním systému
Komunikace s vývojem (R&D) při zadávání změn a úprav produktů
Spolupráce s logistikou a zakázkovým oddělením
Podpora obchodních zástupců, zejména během jejich pracovních cest
Podíl na běžném chodu oddělení a firemních cílech
Nabídka: Stabilní pracovní poměr na dobu neurčitou
Možnost nástupu ihned
Flexibilní pracovní dobu
Zázemí zavedené firmy s exportním zaměřením
Příležitost učit se a rozvíjet v obchodní agendě
Přátelské pracovní prostředí a tým, na který se můžeš spolehnout
Nástup možný IHNED
Požadavky: SŠ vzdělání
Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
Samostatnost, spolehlivost a odpovědný přístup
Schopnost komunikace a organizace práce
Zkušenosti z obchodního oddělení jsou výhodou, ale rádi zaučíme i absolventa
znalost AJ/NJ minimálně v písemné formě
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP Lokalita: Jičín Pracovní pozice: Specialista obchodního oddělení - administrativa Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 26000 - 30000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 4. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista obchodního oddělení - administrativa: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista obchodního oddělení - administrativa?
Práce je nabízena v lokalitě Jičín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 26000 - 30000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP.