Specialista obchodního oddělení - administrativa

Jičín

Co Vás čeká:

Zpracování zakázek a práce s rámcovými objednávkami v informačním systému

Komunikace s vývojem (R&D) při zadávání změn a úprav produktů

Spolupráce s logistikou a zakázkovým oddělením

Podpora obchodních zástupců, zejména během jejich pracovních cest

Podíl na běžném chodu oddělení a firemních cílech

Nabídka: Stabilní pracovní poměr na dobu neurčitou

Možnost nástupu ihned

Flexibilní pracovní dobu

Zázemí zavedené firmy s exportním zaměřením

Příležitost učit se a rozvíjet v obchodní agendě

Přátelské pracovní prostředí a tým, na který se můžeš spolehnout

Nástup možný IHNED

Požadavky: SŠ vzdělání

Dobrou znalost práce na PC (MS Office)

Samostatnost, spolehlivost a odpovědný přístup

Schopnost komunikace a organizace práce

Zkušenosti z obchodního oddělení jsou výhodou, ale rádi zaučíme i absolventa

znalost AJ/NJ minimálně v písemné formě

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP
    Lokalita: Jičín
    Pracovní pozice: Specialista obchodního oddělení - administrativa
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 26000 - 30000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 4. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Specialista obchodního oddělení - administrativa: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista obchodního oddělení - administrativa?

Práce je nabízena v lokalitě Jičín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 26000 - 30000 Kč za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista obchodního oddělení - administrativa ve městě Jičín? Pošlete svůj životopis firmě Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP ještě dnes.
0.0946