Specialista obchodního oddělení, admin. podpora
Komunikace se stávajícími zákazníky a budování dlouhodobých obchodních vztahů
Zpracování obchodních případů a tvorba nabídek
Spolupráce na optimalizaci technických a cenových návrhů
Příprava podkladů, reportů a technicko-administrativní podpora projektů
Průběžné sledování trendů na trhu a cenových srovnání výrobků
Nabídka: Skvělou příležitost, jak nastartovat kariéru v oblasti obchodu s možností posunu
Zaškolení a podporu od zkušeného týmu
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Motivující finanční ohodnocení
Až 5 týdnů dovolené
Po odpracování 6ti měsíců příspěvek na letní dovolenou a Vánoce (15.000 Kč/rok)
Pracovní doba pondělí - pátek od 7:00/7:30 - 15:30/16:00
Nástup možný ihned nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Praha – Holešovice s výbornou dopravní dostupností, vlak, metro, tramvaj
Požadavky: Středoškolské vzdělání s maturitou - cítění pro technický směr velkou výhodou
Chuť učit se novým věcem a aktivní přístup k práci
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výhodou je znalost angličtiny
Řidičský průkaz skupiny B
Poznámka: Pokud Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání Vašeho aktuálního životopisu, můžete přiložit i kratší průvodní dopis.}
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Specialista obchodního oddělení, admin. podpora Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 29. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista obchodního oddělení, admin. podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista obchodního oddělení, admin. podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..