Specialista obchodního oddělení, admin. podpora

Praha hl.m.


Komunikace se stávajícími zákazníky a budování dlouhodobých obchodních vztahů

Zpracování obchodních případů a tvorba nabídek

Spolupráce na optimalizaci technických a cenových návrhů

Příprava podkladů, reportů a technicko-administrativní podpora projektů

Průběžné sledování trendů na trhu a cenových srovnání výrobků


Nabídka: Skvělou příležitost, jak nastartovat kariéru v oblasti obchodu s možností posunu

Zaškolení a podporu od zkušeného týmu

Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

Motivující finanční ohodnocení

Až 5 týdnů dovolené

Po odpracování 6ti měsíců příspěvek na letní dovolenou a Vánoce (15.000 Kč/rok)

Pracovní doba pondělí - pátek od 7:00/7:30 - 15:30/16:00

Nástup možný ihned nebo dle dohody

Místo výkonu práce: Praha – Holešovice s výbornou dopravní dostupností, vlak, metro, tramvaj


Požadavky: Středoškolské vzdělání s maturitou - cítění pro technický směr velkou výhodou

Chuť učit se novým věcem a aktivní přístup k práci

Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování

Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)

Výhodou je znalost angličtiny

Řidičský průkaz skupiny B


Poznámka: Pokud Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání Vašeho aktuálního životopisu, můžete přiložit i kratší průvodní dopis.}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Specialista obchodního oddělení, admin. podpora
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 29. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista obchodního oddělení, admin. podpora: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista obchodního oddělení, admin. podpora?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista obchodního oddělení, admin. podpora ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.3699